اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

مردم ایران با هر گونه حرکت ضددینی مقابله می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: مردم ایران ولایت‌مدار و عاشق اسلام هستند و با هر گونه حرکت ضددینی مقابله می‌کنند.

مردم ایران با هر گونه حرکت ضددینی مقابله می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی عصر امروز در نشست خبرنگاران با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه سالروز حماسه نهم دی اظهار داشت: نهم دی یک روز بزرگ و ارزشمند در این سرزمین است و مردم با حضور خود تودهنی بزرگی به استکبار زدند و ثابت کردند که همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌اند و ولایت فقیه را تنها نمی‌گذارند.

وی به ابعاد مختلف فتنه 88 اشاره کرد و افزود: در فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی در صدد براندازی نظام بودند و تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفتند و هزینه‌های زیادی صرف کردند.

گنجی اضافه کرد: حضور بی‌نظیر و میلیونی مردم خط پایانی بر فتنه‌گری دشمنان بود و فتنه‌گران در آتش خشم ملت مسلمان ایران سوختند و 9 دی ماه در واقع پایانی بر فتنه بود.

امام جمعه جم گفت: بدون تردید هدف اساسی دشمن از ایجاد فتنه و کشاندن مردم به خیابان‌ها، انتخابات نبود بلکه دشمنان برای براندازی نظام نقشه کشیده بودند و فکر می‌کردند در برابر اراده ملت ایران موفق می‌شوند.

گنجی اذعان داشت: حضور بی‌نظیر مردم در 9 دی در واقع تمام معادلات دشمن را بر هم زد و فتنه‌گران را منزوی کرد و دشمن را در شوکی بزرگ فرو برد.

وی تصریح کرد: مردم ایران ولایت‌مدار و عاشق اسلام هستند و با هر گونه حرکت ضددینی مقابله می‌کنند و همواره از نظام اسلامی دفاع کرده و در برابر بدخواهان و دشمنان ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه جم یادآور شد: دشمن امروز برای جوانان این مرز و بوم نقشه کشیده و سعی دارد با تهاجم فرهنگی نسبت به انحراف جوانان اقدام کند که مسئولان و متولیان فرهنگی باید هوشیار باشند و دشمن را ناکام کنند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول