اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت احوال قلعه‌گنج:

میانگین سن ازدواج مردان در قلعه‌گنج 26.2 است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قلعه‌گنج گفت: میانگین سن ازدواج در قلعه‌گنج برای مردان 26.2 و برای دختران 18.5 می‌باشد که در این راه هم می‌طلبد دفاتر ثبت ازدواج آمار خود را بروز کنند.

میانگین سن ازدواج مردان در قلعه‌گنج 26.2 است

‌اسکندری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: در امر ثبت وقایع تولد مرکز بهداشت شهرستان خوب عمل کرده اما باید مردم بیشتر توجیه شوند که برای ولادت تا 15 روز بعد و برای فوت تا 10 روز بعد حتما به اداره ثبت اعلام کنند در غیر این صورت باید از طریق مراجع قضایی اقدام کنند.

وی افزود: میانگین سن ازدواج در قلعه‌گنج برای مردان 26.2 و برای دختران 18.5 است که در این راه می‌طلبد دفاتر ثبت ازدواج آمار خود را بروز کنند.

اسکندری تصریح کرد: برای جلوگیری از سوء‌استفاده احتمالی از اسناد افراد حقیقی باید بلافاصله بعد از مفقودی و یا فوت شناسنامه باطل شود که در این زمینه نیز تعامل مردم با اداره ثبت احوال ضروری است.

وی عنوان کرد: در شهرستان قلعه‌گنج برای وفات، خانواده‌های متوفی دیر اقدام می‌کنند که سبب بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود و باید مسئولان امر تدابیر لازم را بیندیشند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان قلعه‌گنج با اشاره به اینکه در 9 ماهه اول سال 91 تاکنون تعداد 628 تولد در این شهرستان ثبت شده است، خاطرنشان کرد: اداره ثبت احوال شهرستان با دو نیرو فعالیت می‌کند که جوابگوی نیاز شهرستان نیست.

انتهای پیام/80004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول