اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

کاهش مصرف آب در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس محیط زیست شرکت پالایش گاز فجر جم از کاهش مصرف آب در شهرک‌های مسکونی توحید شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد.

کاهش مصرف آب در شهرک‌های مسکونی شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، مرتضی عرب‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از شهرک‌های مسکونی جم اظهار داشت: تلاش برای تأمین رفاه و آسایش ساکنان شهرک‌های مسکونی جم از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان پالایشگاه در سال جاری است.

وی افزود: این شرکت در راستای استفاده بهینه از منابع آب زیر زمینی و صرفه‌جویی در مصرف آب، امسال نیز همچون سال‌های گذشته میزان مصرف آب در تعمیرات اساسی را به صورت روزانه ثبت کرده است.

رئیس محیط زیست شرکت پالایش گازفجرجم از کاهش مصرف آب در شهرک‌های مسکونی توحید شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد و خاطرنشان کرد: نصب گسترده کنتورهای آب در اماکن و منازل شهرک‌های مسکونی توحید، 372 واحدی و شهید تندگویان باعث کاهش مصرف آب در این شهرک‌ها شده است.

عرب‌زاده تصریح کرد: واحد تأسیسات اداره مستغلات با نظارت اداره HSE شهرک توحید در راستای استفاده بهینه از منابع آبی، نصب کنتورها را از مدت‌ها پیش در برنامه خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: این کار باعث صرفه‌جویی در موازنه مصرف آب شرب و همچنین نشان دادن حجم مصرفی آب اماکن عمومی، منازل سازمانی و ساختمان شده و انتظار می‌رود مصرف آب در این شهرک‌ها را در حد قابل توجهی کاهش دهد.

این مسئول گفت: اکنون تعمیرات و نصب کنتورهای آب مکانیکی در سایزهای مختلف در برخی نقاطی که هنوز اقدامی نشده در حال انجام است و به زودی در این بخش شاهد نظارت جدی‌تری نسبت به گذشته خواهیم بود.

عرب‌زاده بیان کرد: با توجه به ارتقاء سطح استانداردهای رفاهی در شهرک‌ها و رشد جمعیت در آنها، میزان سرانه آب مصرفی و حجم آب مورد نیاز افزایش یافته؛ اما تلاش می‌شود با برنامه‌ریزی مناسب مصرف آب تا حد ممکن کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در حفظ، نگهداری و بهره‌برداری بهینه از این سرمایه و موهبت الهی تلاش گسترده‌ای را از طرف همه ساکنین شاهد باشیم.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول