اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز حمایت بی‌امان والیبال‌دوستان روی داد

شکست باریج کاشان در خانه کاله مازندران/ تقابل عطایی و معدنی

خبرگزاری فارس: در سومین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه امروز چهارشنبه دو تیم کاله مازندران و باریج اسانس کاشان با یکدیگر روبرو شدند که شاگردان معدنی در روز حمایت آملی‌ها از کاله، سه بر یک شکست خوردند.

شکست باریج کاشان در خانه کاله مازندران/ تقابل عطایی و معدنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، در سومین دیدار دور برگشت و چهاردهمین هفته بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان دو تیم کاله مازندران و باریج اسانس کاشان به مصاف یکدیگر رفتند.

تقابل دیدنی بهروز عطایی و حسین معدنی که چند سال در کادر فنی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان به عنوان مربی همکاری داشتند این بار نیز به سود مربی مازندرانی لیگ برتر به پایان رسید.

تقابل عطایی و معدنی

 

 

در این دیدار که با حمایت بی‌امان تماشاگران و والیبال‌دوستان همراه بود آملی‌ها بار دیگر نشان دادند که همانند دیداری‌های گذشته می‌توانند بخشی از موفقیت‌های کاله را با تلاش و کوشش خود رقم بزنند.

اگر چه در ابتدا باریج اسانس کاشان در ست نخست به سختی با امتیاز (27 بر 25) به پیروزی رسید ولی در ادامه شاگردان بهروز عطایی توانستند با امتیازهای (25 بر 17)، (25 بر 23) و (25 بر 21) پیروزی سه بر یک را به نام خود ثبت کنند.

طی چهار سالی که کاله مازندران در لیگ برتر والیبال تیمداری می‌کند حسین معدنی نتوانست با تیم‌های مختلف در آمل طعم شیرین شکست را بچشد.

پس از دیدار نیمه‌تمام هفته گذشته کاله مازندران مقابل شهرداری در ارومیه که با رای تأمل‌برانگیز و غیرعادی کمیته‌انضباطی به سود نماینده ارومیه اعلام نتیجه شد، این پیروزی شیرین خانگی می‌تواند بسیار در ارتقای روحیه و انگیزه کهکشانی‌های کاله مفید و مؤثر باشد.

حضور علیرضا جدیدی والیبالیست آملی در تیم کاشان

 

براساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال حمید حق‌بین ناظر فدراسیون بوده و امر قضاوت دیدار نیز به حمید راهجردیان و داود ناسفی سپرده شد.

از نکات جالب توجه این دیدار حضور علیرضا جدیدی والیبالیست آملی تیم والیبال باریج اسانس کاشان بود که در ابتدای بازی با تشویق گرم و حمایت مردم آمل روبرو شد.

امیر غفور بازیکن مصدوم و ملی‌پوش باریج اسانس که بعد از چندین هفته مصدومیت به ترکیب شاگردان معدنی برگشته بود نیز عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت.

غایبان اصلی ترکیب کاله مازندران

 

شهرام محمودی و مهدی رنجبر از غایبان اصلی ترکیب کاله مازندران بودند که محمودی از ناحیه کمر مصدوم بوده و رنجبر نیز پس از عمل جراحی کماکان از ترکیب آملی‌ها دور است.

تا قبل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال پیشگامان کویر صدرنشین 28 امتیازی و پیکان تهران رده دومی 27 امتیازی بود البته در ادامه سایپای البرز، کاله مازندران و متین ورامین با 24 امتیاز به ترتیب رده‌های سوم تا پنجم را از آن خود کرده‌اند.

ولی با توجه به شکست سه بر یک پیکان تهران از پیشگامان جای صدرنشین در این هفته جابجا شده و جایگاه کاله در نیمه بالای جدول مطلوب‌تر می‌شود.

انتهای پیام/86012/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول