اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران خبر داد

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله غیوری در تهران و شهرری

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران از آیت‌الله غیوری به عنوان خادم انقلاب و اکابر شهر یاد کرد و گفت: به پاس خدمات خالصانه و صادقانه آیت‌الله غیوری مراسم بزرگداشت ایشان اسفند ماه سال جاری در تهران و شهرستان ری برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله غیوری در تهران و شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیر حسین باقرنژاد ساعتی پیش در نشست شورای اداری که با حضور استاندار تهران در سالن همایش‌های فرمانداری ری برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی با حضور حماسی خود فضای غبارآلود فتنه را کنار زدند.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه 9 دی یک حرکت تاریخی و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، اظهار داشت: حفاظت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ملاک تصمیم‌گیری ملت ایران است و  مردم در 9 دی با حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

برگزاری همایش بزگ گرامیداشت 9 دی در شهرری

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه با اشاره به ویژگی‌های روز حماسه و نقش آفرینی ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب عنوان کرد: ‌مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی روز شنبه با حضور پرشور آحاد مردم شهرستان ری در مسجد خاتم النبین (ص) شهرری برگزار می‌شود.

بزرگداشت آیت‌الله غیوری در تهران و ری

باقرنژاد با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله غیوری گفت: به پاس خدمات خالصانه و شایسته آیت‌الله غیوری، خادم انقلاب و یکی که از بزرگان و اکابر شهر مراسم‌های گرامیداشتی در شهر تهران و ری برگزار می‌شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه مقدمات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت آیت‌الله غیوری صورت گرفته است، گفت: مراسم بزرگداشت آیت الله غیوری اول اسفند ماه سال جاری در تهران و هفتم اسفند ماه در شهرری برگزار می‌شود.

ابلاغ برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر به فرمانداری ری

فرماندار ویژه شهرستان ری اظهار داشت: در حال حاضر برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر به فرمانداری ری ابلاغ شده است و امکانات، مقدمات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در حال پیگیری و انجام است.

معاون استاندار تهران در پایان با تاکید بر اینکه امید است شورای شهر منسجم و قوی‌تری داشته باشیم، تصریح کرد: باید افرادی که می‌توانند به عمران و آبادانی شهر کمک کنند باید در انتخابات شورای اسلامی شهر ری که برای نخستین بار مستقل از تهران برگزار می‌شود، حضور یابند.

‌انتهای پیام/2462/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول