اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشمر:‌

اجلاسیه بزرگداشت پاسداران شهید کاشمر اسفند برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: اجلاسیه بزرگداشت پاسداران شهید شهرستان کاشمر ششم اسفند ماه برگزار می‌شود.

اجلاسیه بزرگداشت پاسداران شهید کاشمر  اسفند برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، سرهنگ پاسدار محمد اسدیان صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر کاشمر اظهار کرد: همه ما بر سر سفره‌ای که به برکت شهدا و زحمات بسیجیان گسترده شده است نشسته‌ایم.

اسدیان ادامه داد: در سطح شهرستان کاشمر تاکنون یادواره‌های مختلفی برای شهدای بسیجی در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار شده است اما باید به خاطر داشته باشیم که در ایام دفاع مقدس در کنار نیروهای مردمی و بسیجی، نیروهای پاسدار و سبزپوشان حریم اسلام و ولایت نیز حضور داشتند اما تاکنون در کاشمر اقدامی برای بزرگداشت شهدای پاسدار انجام نشده است.

وی خاطر نشان کرد:‌ حال که ما توفیق نداشته‌ایم به همراه همرزمان شهید خود به قافله شهدا بپیوندیم در تأسی به فرموده مقام معظم رهبری که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست،‌ بر آن شدیم اجلاسیه بزرگداشت 122 شهید پاسدار شهرستان کاشمر را برگزار کنیم.

اسدیان تصریح کرد: این اجلاسیه با حضور سه هزار مهمان از شهرستان کاشمر و سایر شهرستان های استان خراسان رضوی در ششم اسفند ماه در محل سالن اجتماعات زیارتگاه شهید دین و سیاست آیت‌الله مدرس(ره) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کاشمر از تلاش برای تدوین کتب زندگی‌نامه پاسداران شهید کاشمر خبر داد و اظهار داشت: علاوه بر کتاب‌های حاوی خاطرات و زندگی‌نامه شهدا ، وصیت‌نامه این 122 شهید پاسدار در سطح وسیع منتشر و به مدارس فرستاده می‌شود تا دانش‌آموزان با سیره و افکار شهدای دفاع مقدس آشنا شوند.

اسدیان افزود: در حاشیه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی با فضاسازی و شبیه‌سازی ایام دفاع مقدس به مدت یک هفته در سطح شهرستان کاشمر برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم اهمیت پرداختن به فرهنگ شهید و شهادت به ویژه در ارتباط با نسل جوان گفت: شهدای ما مخصوص یک منطقه نیستند بلکه آنها برای دفاع از ایران بزرگ و با یک نگاه جهانی برای نجات انسان‌ها به جبهه رفتند و به شهادت رسیدند.

اسدیان همچنین خواستار همکاری و همراهی شهرداری و شورای شهر کاشمر به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه شد.

انتهای پیام/70001/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول