اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

حماسه 9 دی اثبات شجاعت و ولایت‌مداری بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: حماسه 9 دی اثبات شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری مردم ایران بود.

حماسه 9 دی اثبات شجاعت و ولایت‌مداری بود

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد:حماسه نهم دی ماه 1357 شجاعت، ولایت‌مداری و عشق به انقلاب مردم تربت حیدریه را نشان داد.

وی با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی ماه و با بیان اینکه حماسه نهم دی ماه طمع‌ورزی دشمنان به نظام اسلامی را کوتاه و به تثبیت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرده است گفت: نهم دی ماه سالروز حماسه عظیم مردمی در پشتیبانی از مبانی فکری، اعتقادی، ولایی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خسروی گفت:وقایع تلخ نهم دی ناشی از یک بیماری بود که با اقدامات سیاسی و امنیتی قابل دفع نبود بلکه نیازمند پشتیبانی و حضور عظیم مردمی بوده و ملت بصیر ایران با الهام گرفتن از عاشورا و مکتب امام حسین (ع) حماسه نهم دی را خلق کرده و با این حرکت به تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک کرد و دست طمع وری دشمنان و عناصر سودجو به این نظام کوتاه شد.

وی با اشاره به اینکه محرم و عاشورا مبدا و بنای حرکت ملت سرافراز ایران اسلامی در ابتدای انقلاب بود یادآور شد: درنهم دی ماه 1388 عاشورا به کمک مردم آمد و الهام بخش آن حماسه بزرگ و ماندگار شد.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس نهم شورای اسلامی تصریح کرد: در جامعه‌ای که آزادی به معنای واقعی وجود دارد خطر بزرگی که خود آزادی را تهدید می‌کند سوء استفاده از آزادی است.

خسروی عنوان کرد: ضروری است در راستای توجه به منویات مقام معظم رهبری، به منظور تبیین حماسه 9 دی و ماندگاری آن در تاریخ انقلاب اسلامی، اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

انتهای پیام/70001/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول