اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی‌ در آذربایجان شرقی

نمایشگاه «یک وجب آسمان» آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه «یک وجب آسمان» به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی برپا می‌شود.

نمایشگاه «یک وجب آسمان» آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح افزود: این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت سالروز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به همت مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان پنج‌شنبه هفتم دی‌ماه آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: در این نمایشگاه 110 خاطره سیره مقام معظم رهبری از زبان سیاستمداران، بزرگان و نزدیکان ایشان در معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

فاتح اظهار کرد: یکی از مصادیق خوبی، مخفی نگه داشتن خوبی‌هاست و شاید این مهم‌ترین دلیل ناگفته ماندن خوبی‌های مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را برخی حرکات دشمنان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: در این راستا بر خود لازم دیدیم گامی هر چند کوچک در این زمینه برداریم، هر چند باید این اقدامات توسط ارگان‌هایی که مستقیماً با فرهنگ و فرهنگ‌سازی جامعه درگیر هستند، انجام می‌شد اما خلأ موجود باعث شد این گام از سوی مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران استان آذربایجان‌شرقی انجام پذیرد.

فاتح ادامه داد: امیدواریم بتوانیم یک وجب از آسمان بیکران زیبایی‌های مقام معظم رهبری را در این نمایشگاه به تصویر بکشیم و در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گامی در زمینه آشنایی هرچه بیشتر قشر زحمتکش کارگر با مقام معظم رهبری برداریم.

انتهای پیام/60001/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول