اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دهه اخیر

300 پایان‌نامه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تدوین شده است

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی از تدوین 300 پایان‌نامه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی دهه اخیر خبر داد.

300 پایان‌نامه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی تدوین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، علی جانفزا افزود: از سال 1379 تاکنون 300 پایان‌نامه در 6 رشته مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه تدوین شده است.

وی بیان کرد: همچنین بیش از 160 اثر پژوهشی از این دانشگاه در 10 سال گذشته موفق به کسب مقام در جشنواره‌های کشوری و استانی و 76 جلد کتاب چاپ و منتشر شده و پنج مجله علمی، پژوهشی و تخصصی توسط این دانشگاه در حال انتشار است.

جانفزا به حمایت‌های دانشگاه علوم اسلامی رضوی از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی اشاره و تصریح کرد: در سال گذشته 17 پایان‌نامه با موضوع «سنت و سیره رضوی» در این دانشگاه مورد حمایت قرار گرفته شده است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی عنوان کرد: امسال نیز پایان‌نامه‌هایی که در سه محور سنت و سیره رضوی متناسب با نیازهای روز، سنت و سیره امام هادی(ع) و تولید ملی با رویکرد دینی باشند مورد حمایت از سوی دانشگاه واقع می‌شوند.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند برای انجام امور پژوهشی خود از کتابخانه‌های مرکزی، تخصصی و دیجیتال این دانشگاه استفاده کنند.

جانفزا در ادامه اضافه کرد: در این کتابخانه‌ها 140 هزار مدرک به صورت قفسه‌های باز در فضایی به مساحت 2 هزار مترمربع در اختیار دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه قرار دارد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پایان افزود: در حال حاضر 800 نفر از اساتید و دانشجویان این دانشگاه عضو این کتابخانه‌ها هستند.

انتهای پیام/70017/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول