اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت جهاد دانشگاهی کردستان صورت گرفت

برگزاری چهارمین همایش آسیب‌های پنهان در سنندج

خبرگزاری فارس: چهارمین همایش آسیب‌های پنهان با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مسئولان و جامعه علمی استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین همایش آسیب‌های پنهان در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان پیش از ظهر امروز در این همایش، برگزاری چنین برنامه‌ای را یک ضرورت خواند و اظهار داشت: مقابله با هجمه‌های گوناگون که جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، نیازمند برگزاری چنین همایش‌هایی است که جهاد دانشگاهی در این راستا گام‌های مؤثری برداشته است.

به گفته حمیدرضا مجردی، کردستان نیز که با توجه به شرایط خاص آن در معرض تهدید این آسیب‌ها است، آگاه‌سازی مسئولان مردم و مسئولان از آسیب‌ها و خطرات آن در قالب برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند مؤثر واقع شود.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان در ادامه به روند برگزاری این همایش اشاره کرد و ضمن مطلوب ارزیابی کردن استقبال از این همایش، ارتقای کیفیت، کاربردی بودن نتایج همایش و تخصصی شدن را از ویژگی‌های بارز چهارمین همایش آسیب‌های پنهان در سنندج برشمرد.

وی با اشاره به این مطلب که صاحب مقالات ارائه شده در این همایش کارشناسان و پژوهشگران هستند، تاکید کرد: لذا این مقالات دارای ارزش و اعتبار علمی بوده و استفاده دستگاه‌ها از نتایج این مقالات به نفع آنان خواهد بود.

مجردی یادآوری کرد همایش آسیب‌های پنهان جایگاه خود را در سطح استانی و ملی پیدا کرده و به همین دلیل کمیت و کیفیت مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش در حال افزایش و ارتقاء است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان کردستان در پایان از ارسال 100 مقاله علمی به دبیرخانه چهارمین همایش آسیب‌های پنهان خبر داد و گفت: 30 مقاله از مجموع مقالات رسیده پذیرش شده و در این همایش هم از 6 مقاله برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/79002/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول