اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

ذوب‌آهن را هم جزو یکی از مدعیان قهرمانی بدانید

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهن هم یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال است و هر تیمی که جلوی ما بهتر بازی کند، ما نیز بازی بهتری را مقابلشان انجام می‌دهیم.

ذوب‌آهن را هم جزو یکی از مدعیان قهرمانی بدانید

فرهاد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی تیمش در برابر فجر سپاسی اظهار کرد: شرایط جوی اجازه کار تاکتیکی را از هر دو تیم گرفت و عدم هماهنگی بازیکنان تازه‌وارد به تیم برای ما مشکل‌ساز شده بود که البته جا دارد از آنها تشکر کنم، چراکه بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند.

وی تصریح کرد: از لحاظ فنی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتیم و زمانی که تیم حریف از لحاظ نفس کم آورد، توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: از داور گله‌مند هستیم، چراکه گذشت زیادی نسبت به بازیکنان حریف داشت و خطاهای فاحشی که بازیکنان حریف از پشت به بازیکنان ما لگد می‌زدند را نمی‌گرفت، به ویژه خطایی که روی صادقیان در محوطه جریمه اتفاق افتاد که باید پنالتی می‌گرفت و تمام این عوامل منجر به این شد، فشار زیادی روی تیم ما حاکم شود.

وی در ادامه به بازیکنان تازه‌ وارد تیم ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: بازیکنانی مانند جراح‌کار، برج‌لو، علیرضا محمد و فوفانو بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و دستورات من را در زمین پیاده کردند و در آینده این بازیکنان بهتر هم می‌شوند و جا دارد از مدیرعامل تیم قدردانی کنم که با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشت، توانست بازیکنان مد نظر من را جذب کند.

کاظمی در پاسخ به این سئوال که فکر نمی‌کنید در نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب سخت‌تری پیش رو داشته باشید، اضافه کرد: تیم ما هم یکی از مدعیان قهرمانی است و هر تیمی که جلوی ما بهتر بازی کند ما هم بازی بهتری را مقابلشان انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به صحنه برخورد توپ به دیرک دروازه ذوب‌آهن و اعتراض بازیکنان و کادر فنی فجر به اینکه اعتقاد داشتند توپ از خط دروازه عبور کرده تأکید کرد: در آن صحنه من روی خط نبودم و نمی‌توانم نظر بدهم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اعتراض یاوری به اینکه باشگاه ذوب‌آهن زمین تمرین در اختیار آنها قرار نداده است، اضافه کرد: در مورد این حرف باید بگویم در گذشته در شیراز هم زمین تمرین به ذوب‌آهن نداده بودند.

انتهای پیام/63020/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول