اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

ذوب آهن اصفهان برابر نونهالان قم متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی برابر قهرمان فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد و متوقف شد.

ذوب آهن اصفهان برابر نونهالان قم متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال نونهالان آسیا قهرمان مسابقات سال جاری فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم است که در تلاش برای حضوری موفق در رقابت‌های قهرمانی کشور این روزها در دیدارها و برنامه‌های متنوع تدارکاتی و آماده‌سازی قرار دارد.

آسیا دارای ترکیبی از بازیکنان مستعد و آینده‌دار فوتبال استان قم است که با اقتدار موفق به کسب عنوان قهرمانی فوتبال نونهالان باشگاه‌های استان قم شد و بعد از دیدار تدارکاتی آبان ماه که در قم برابر ذوب آهن برگزار کرد، امروز دومین بار مقابل این تیم به میدان رفت.

دیدار دو تیم در آبان ماه با برتری یک بر صفر تیم فوتبال نونهالان ذوب آهن به پایان رسید اما در دیدار برگشت دو تیم ذوب آهن برابر صبای قم متوقف شد.

در این دیدار فوتبالیست‌های آسیا نماینده استان قم ابتدا با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه شرایط بازی و حتی نحوه قضاوت تیم داوری مسابقه به نفع آنها نبود و در نهایت تیم ذوب آهن موفق به جبران گل‌های خورده شد تا بازی مساوی شود.

در نیمه دوم تیم میزبان که این باخت را باور نداشت توانست به لطف داور گل‌های خورده را جبران کند و دو تیم در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند که در پایان مربیان و مدیران باشگاه ذوب آهن از بازی خوب نونهالان قمی تقدیر کرده و آینده خوبی را برای این تیم پیش‌بینی کردند.

مدرسه فوتبال آسیا به عنوان نماینده قم ترکیبی از استعدادها و بازیکنان آینده‌دار فوتبال استان قم است و هم‌اکنون یک نماینده هم در تیم ملی فوتبال نونهالان کشورمان دارد.

انتهای پیام/78002/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول