اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سابق سپاهان:

ذوب‌آهن نیاز به بازیکنان دونده دارد / مهم‌ترین عامل وضعیت بد ذوب‌آهن مسائل مالی است

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق سپاهان گفت: تیم فوتبال ذوب‌آهن در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر نیاز به بازیکنان دونده که به کار این تیم بیایند دارد.

ذوب‌آهن نیاز به بازیکنان دونده دارد / مهم‌ترین عامل وضعیت بد ذوب‌آهن مسائل مالی است

حسین چرخابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شرایط دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در سال‌های نه چندان دور مانند هم بود بعضی مواقع سپاهان و گاهی اوقات هم ذوب‌آهن درخشش داشت اما دو سال است که ذوب‌آهن با مشکلات مالی بسیاری مواجه شده که مشکلات این تیم هم به طور دقیق از همین زمان شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ذوب‌آهن در شرایطی قرار گرفته که هواداران این تیم آرزوی ماندن این تیم را در لیگ می‌کنند، در به وجود آمدن این شرایط برای ذوب‌آهن مسائل مالی نخستین نقش را داشت و در چنین شرایطی مدیریت بحرانی که بتواند این تیم را از شرایط بدش خارج کند وجود نداشت.

سرمربی سابق سپاهان افزود: علاوه بر مسائل مدیریتی از دست دادن بازیکنان خوب و عدم جایگزینی این بازیکنان در ذوب‌آهن در نتیجه‌گیری ضعیف این تیم تأثیرگذار بود.

وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در نیم فصل نخست تاکید کرد: این تیم هم در ابتدای کار بازیکنان زیادی از دست داد اما بر خلاف ذوب‌آهن بازیکنان خوبی را هم توانست جایگزین نفرات  از دست رفته خود کند و همه این‌ها به دلیل وجود داشتن شرایط مالی خوب بود.

پیشکسوت فوتبال اصفهان ادامه داد: علاوه بر مشکلاتی که ذوب‌آهن با آن مواجه شد این تیم با بدشانسی‌هایی هم روبرو شد که از جمله آن می‌توان به مصدومیت مسعود همامی دروازه‌بان این تیم اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن نیاز به دو دروازه‌بان خوب برای جذب در نیم فصل دوم دارد تصریح کرد: این تیم علاوه بر جذب گلر در خط دفاعی نیز نیاز به جذب مدافعان خوب دارد چرا که آمار گل‌های خورده و روند نتیجه‌گیری این تیم نشان داد که در این خط با مشکلاتی روبه‌رو بوده است.

چرخابی اضافه کرد: ذوب‌آهن نیاز به جذب بازیکنان دونده‌ای دارد که به کار این تیم بیاید و در مورد گرفتن بازیکنانی مانند محسن بیاتی نیا در حال حاضر نمی‌توانم نظری بدهم چرا که از میزان آمادگی این بازیکن اطلاعی ندارم.

وی گفت: در حال حاضر ذوب‌آهن تنها کاری که می‌تواند انجام دهد این است که با دیدن فیلم بازی‌هایش توسط سرمربیان نقاط ضعف و قوت تیمش را شناسایی کند و بر اساس آنها نیز اقدام به یارگیری کند.

پیشکسوت فوتبال اصفهان تاکید کرد: سپاهان به دلیل داشتن تماشاگران متعصب و سابقه بیشتری که نسبت به تیم ذوب‌آهن دارد می‌تواند در شرایط بحرانی نگاه ویژه مسئولان را با خود همراه داشته باشد و از شرایط بدی که ممکن است در آن گرفتار شود خارج ‌شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول