اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حذفی فوتبال/

ذوب‌آهن با برد مقابل تیم ملی حفاری گام اول را محکم برداشت

خبرگزاری فارس: با وجودی که نمایش تیم ذوب‌آهن در برابر تیم ملی حفاری اهواز رضایت بخش نبود اما صعود این تیم به مرحله یک هشتم جام حذفی می‌تواند مقدمه‌ای بر بردهای آینده سفید و سبزپوشان اصفهانی باشد.

ذوب‌آهن با برد مقابل تیم ملی حفاری گام اول را محکم برداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور با صعود تیم ذوب‌آهن به مرحله بعد همراه بود.

تیم ذوب‌آهن در این مرحله از تیم دسته اولی ملی حفاری اهواز پذیرایی می‌کرد و موفق شد در پایان با یک گل از سد حریف خود بگذرد.

شاگردان فرهاد کاظمی که تصور می‌شد در این بازی کار دشواری را برای حذف حریف خود پیش رو نداشته باشند، در وقت‌های قانونی بازی نتوانستند از سد حریف خود عبور کنند و در وقت اضافه با به ثمر رساندن یک موفق شدند حریف خود را پشت سر بگذارند.

ذوبی‌ها در این دیدار نمایشی را که هواداران انتظار داشتند، را به اجرا نگذاشتند و به زحمت توانستند تیم اهوازی را شکست بدهند تا عملکرد فنی این تیم همچنان مورد رضایت هواداران قرار نداشته باشد.

برد پر گل ذوب‌آهن در این بازی می‌توانست از لحاظ انگیزشی بسیار به سود این تیم باشد زیرا نماینده اصفهان در نیم فصل نخست در حد انتظار ظاهر نشده و با رتبه نازل شانزدهمی به کار خود پایان داد که نتیجه خوبی محسوب نمی‌شود.

با این حال صعود ذوب‌آهن به مرحله یک هشتم جام حذفی را می‌توان اتفاق خوبی به شمار آورد و آن را به فال نیک گرفت، زیرا در مدتی که کاظمی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته، هنوز این تیم نتوانسته در دیدارهای رسمی بردی به دست بیاورد و شکست ملی حفاری می‌تواند مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بعدی این تیم باشد.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول