اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال:

برد گیتی‌پسند به ذوب‌آهن نیز تعلق دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال گفت: برد گیتی‌پسند در شهرآورد والیبال بانوان اصفهانی به ذوب‌آهن نیز تعلق دارد زیرا بازیکنان هر دو تیم، از ذوب‌آهن والیبالشان را آغاز کرده‌اند.

برد گیتی‌پسند به ذوب‌آهن نیز تعلق دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صدیقه کعبی‌زاده دقایقی پیش در حاشیه برگزاری شهرآورد والیبال بانوان در اصفهان با اشاره به برتری تیم گیتی‌پسند در این دیدار اظهار کرد: تجربه بالا به تیم گیتی‌پسند کمک کرد تا در شهرآورد والیبال بانوان اصفهانی به برتری برسد.

وی با بیان اینکه دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن تمریناتش برای حضور در لیگ را دیر آغاز کرده بود و بازیکنان جوان این تیم از تجربه کمی برخودار بودند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال ادامه داد: این مسابقه به نوعی دیدار تیم‌های هم‌خانه بود زیرا بازیکنان گیتی‌پسند نیز والیبال خود را از تیم ذوب‌آهن آغاز کردند.

وی اضافه کرد: بازی بسیار خوبی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم و بازیکنان کیفیت خوبی را در برابر هواداران به اجرا گذاشتند.

به گزارش فارس، در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان دقایقی پیش دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ذوب‌آهن در سالن ملت اصفهان برگزار شد که با برتری تیم گیتی‌پسند همراه شد.

انتهای پیام/63006/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول