اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسعود نوروزی:

یک ریال هم از استقلال نگرفتم / به خاطر قولم به حفاری نرفتم

خبرگزاری فارس: سرمربی مستعفی استقلال اهواز گفت: از چند مسئله ناراحت بودم به همین خاطر همکاری‌ام را با این باشگاه قطع کردم البته در این مدت یک ریال هم نگرفتم.

یک ریال هم از استقلال نگرفتم / به خاطر قولم به حفاری نرفتم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسعود نوروزی دومین سرمربی استقلال اهواز پس از عادل حردانی است که در این فصل از این تیم رفت. نوروزی که برای بهتر کردن وضعیت استقلال آمده بود توانست در پنج بازی با دو برد، یک تساوی و دو شکست عملکرد نسبتا خوبی از خود به جای بگذارد. استقلال در هشت بازی ابتدایی خود با یک برد، دو تساوی و پنج شکست، تنها 5 امتیاز کسب کرد. در پنج بازی آخر نیم فصل اول، نوروزی سرمربی این تیم شد و توانست 7 امتیاز کسب کند و روند بد تیم بهبود پیدا کرد. اما ناگهان از سرمربیگری تیم کناره گرفت.

وی درباره این کناره‌گیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: قرار بود در نیم فصل نیمی از پولی را که توافق کرده بودیم بدهند که این مسئله اتفاق نیفتاد و من هم از سمت خود کناره‌گیری کردم.

نوروزی افزود: بدون ثبت قرارداد با استقلال کار کردم و تنها به دلیل دوستی با مدیر عامل باشگاه حاضر شدم با این شرایط سرمربی استقلال شوم.

وی در ادامه گفت: ابتدای کار برای صادر کردن کارت برای من مشکل داشتند. دو بازی اول را من با کارت آقای حردانی روی نیمکت نشستم. همان زمان هم از تیم‌های دیگری پیشنهاد داشتم اما به خاطر قولی که به استقلال داده بودم نرفتم.

نوروزی تصریح کرد: قبل از شروع کار، شرایطم را گفتم. بر مبلغ قرارداد توافق کردیم و من نصف مبلغ را در نیم فصل می‌خواستم اما نیم فصل که شد ندادند و زمان پرداخت را به زمان دیگری موکول کردند.

سرمربی پیشین استقلال اهواز گفت: استقلال وضعیت مالی مناسبی ندارد و به دلیل شکایاتی که بازیکنان به فدراسیون کرده‌اند و همینطور طلبی که فدراسیون از آن‌ها دارد، برای گرفتن کارت سرمربی جدید و بازیکنانی که به خدمت می‌گیرند دچار مشکل هستند. هنوز هم با عادل حردانی و بهروز مکوندی تسویه حساب نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: سال گذشته زمانی که تیم را به صدر جدول رساندم از تیم جدا شدم. آن زمان سه بازی پشت سر هم قبل از بازی‌ای که در اردبیل داشتیم، به مسئولان باشگاه گفتم یک دست پیراهن آستین بلند برای بازیکنان بخرند که در اردبیل با 17 درجه زیر صفر مشکلی پیش نیاید، ولی نخریدند. قبل از آن بازی خودم از تیم جدا شدم.

نوروزی در ادامه گفت: وقتی تیمی را در اختیار من می‌گذارند، مسئولیت بازیکنان به دست من است و من باید پاسخگوی سلامتی آن‌ها باشم.

وی در ادامه اشاره کرد: قبل از بازی با سنگ آهن بافق هم در جلسه‌ای که با مسئولان داشتم مشکلات تیم را به آنها یادآوری کردم.

سرمربی پنج بازی آخر استقلال اهواز در لیگ دسته یک در واکنش به گفته‌های کارون یعقوبی مدیرعامل استقلال اهواز مبنی بر بی‌اطلاع بودن از دلایل رفتن نوروزی از این تیم، عنوان کرد: مدیرعامل استقلال از دلیل رفتنم مطلع است. وی می‌داند که من به خاطر این رفتم که گفتند آخر بازی‌ها، تنها نصف مبلغی را که توافق کرده بودیم به من می‌دهند. در حالی که با این وضعیت مالیِ باشگاه، بعید می‌دانستم همان مقدار هم بدهند.

وی اذعان کرد: به خاطر بازی در جام حذفی حرفی نزدم که قبل از بازی حاشیه‌ای ایجاد نشود ولی حالا این را می‌گویم که به خاطر اینکه باشگاه به وعده‌هایش عمل نکردند، تیم را ترک کردم.

نوروزی اضافه کرد: 10 درصد قرار داد کل عوامل تیم به جز سرمربی را قبل از بازی با سنگ آهن پرداخت کردند که همان به 35 میلیون تومان نرسید. در حالی که قرارداد تیم مربیگری سنگ آهن بافق، یک و نیم میلیارد می‌شود.

وی تصریح کرد: نبود صداقت در حرف‌هایشان مسئولان باشگاه از دیگر دلایل رفتنم بود. اگر من هم بر خلاف قولی که داده بودم، بعد از بازی دوم به پیشنهادهایی که داشتم جواب مثبت می‌دادم، حالا قرارداد بسته بودم و در حفاری مربیگری می‌کردم.

استقلال اهواز نماینده خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال کشور است که هم اکنون در رده سیزدهم گروه «الف» قرار دارد.

انتهای پیام/2247/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول