اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

مونتاژ غول حفاری در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از دستگاه حفاری TBM به عنوان غول حفاری یاد کرد و از آغاز مونتاژ آن در قم خبر داد.

مونتاژ غول حفاری در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ مسیح‌الله معصومی امروز در مراسم تجلیل از فعالین عرصه حمل و نقل قم که در سینما وتوس برگزار شد، عنوان کرد: بحث ترافیک ساعت و روز نمی‌شناسد، ‌در تمام ایام هفته و سال و حتی روزهای تعطیل که مردم در حال استراحت و یا مسافرت هستند‌ این ناوگان در حال حرکت و فعالیت است.

وی ناوگان حمل و نقل را متشکل از ادارات مختلف دانست و اضافه کرد: در کنار حمل و نقل، ‌سازمان‌ها و ادارات مختلفی نیز به شکل دلسوزانه‌ای در حال فعالیت هستند که از جمله این سازمان‌ها می‌توان به استانداری و پلیس راهور اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که در زمینه ترافیک شهری قم انجام شده‌ در خصوص وعده‌ای بود که در زمینه خطوط ریلی شهر قم و تسریع در اجرای آن داده شده بود.

معصومی بیان کرد: در این زمینه فعالیت‌های مؤثری انجام شده که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به ورود دستگاه TBM این غول حفاری به قم و آغاز مونتاژ آن اشاره کرد.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های مهمی که در زمینه ترافیک قم انجام شده، افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی شامل انواع خودروهای عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس به دو برابر است.

بهره‌برداری از نخستین ایستگاه VIP

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ابراز داشت: در زمینه حمل و نقل عمومی ‌یکی از مهمترین مسائل افزایش میل و رغبت مردم به استفاده از این وسایل است ‌در این زمینه ما در سطح استان قم شاهد ساخت نخستین ایستگاه VIP هستیم.

معصومی افزود: یکی از ابتکاراتی که در حوزه حمل و نقل قم انجام شده‌ ایجاد معاونت‌های حمل و نقل در مناطق مختلف شهری قم بود و‌ به این وسیله ما اکثر نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کرده‌ایم.

شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم

وی اضافه کرد: ما سعی داریم برنامه‌های خود را به سمتی ببریم که شهروندان را به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و وسایل غیر موتوری همچون دوچرخه ترغیب کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: حاصل همه این فعالیت‌ها این است که امروز اگر ما نتوانیم بگوییم 100 درصد ترافیک روانی در شهر ایجاد کرده‌ایم، ‌می‌توانیم به جرأت بگوییم که تعداد تصادفات به مراتب کم شده است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول