اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران خبر داد

انهدام باند خانوادگی با کشف بیش از 51 کیلوگرم تریاک

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران ضمن اعلام دستگیری باند خانوادگی سوداگران مرگ از کشف بیش از 51 کیلوگرم تریاک در مسیر شیراز به ورامین خبر داد.

انهدام باند خانوادگی با کشف بیش از 51 کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و در پی اطلاع مأموران مبنی بر حمل مواد مخدر از شهر شیراز به شهرستان ورامین، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

محمد چناری ادامه داد: مأموران با دریافت این گزارش در بررسی‌های به‌عمل آمده دریافتند، گروهی از سوداگران مرگ با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت پیکان و اسکورت یک دستگاه خودرو 206 قصد ورود مواد مخدر به این استان را دارند که بلافاصله با تشدید کنترل محورهای مواصلاتی و به کارگیری تیم‌های عملیاتی ویژه در ایست و بازرسی‌های موقت، مسیرهای تردد احتمالی قاچاقچیان تحت کنترل قرار گرفت.

وی با اشاره به ورود خودروهای قاچاقچیان به حوزه استحفاظی خاطرنشان کرد: مأموران با اجرای طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی و طی یک ماه تلاش شبانه‌روزی در نهایت سحرگاه امروز هنگامی که هردو دستگاه خودرو قصد وارد شدن به شهرستان ورامین را داشتند، متوقف و در بازرسی از خودرو وانت 51 کیلو و 500 گرم تریاک که در کف خودرو به ‌طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و 5 دستگاه تلفن همراه نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بیان داشت: در این ارتباط، 3 مرد و یک زن که با پوشش خانواده اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند، دستگیر شدند.

گفتنی است، متهمان با پرونده مقدماتی و موارد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شدند.

انتهای پیام/2462/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول