اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویراحمد:

برخورد با متخلفان در بازار سبوس تشدید می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار بویراحمد با مهم دانستن عرضه و توزیع سبوس در بازار گفت: استفاده از حواله سبوس و فروش آن غیر قانونی است که متخلفان آن مورد پیگرد قرار می‌گیرند.

برخورد با متخلفان در بازار سبوس تشدید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه نشست شورای کشاورزی بویراحمد با محوریت توزیع سبوس با حضور معاون سیاسی فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی بویراحمد، رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی و جمعی از اعضا در سالن فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

حمید دانش‌آموز توزیع سبوس را موضوعی بسیار حساس عنوان کرد و گفت: توزیع سبوس باید با برنامه خاصی صورت پذیرد چرا که با وجود هد‌فمندی یارانه‌ها و آزاد کردن قیمت‌ها نمی‌توان از ورود آرد وارداتی دیگر شهرستان‌ها به این استان جلوگیری کرد.

معاون سیاسی فرماندار بویراحمد اذعان کرد: سازمان غله و جهاد کشاورزی باید مشخص کنند که چه کسی توزیع کننده سبوس در سطح شهرستان بوده تا از برخی مشکلات و گرفتاری‌های متقاضیان و توزیع کننده کاسته شود.

وی بخش خصوصی را کمک‌کار دولت عنوان کرد و گفت: به منظور رقابت سالم و مفید در پیشبرد اهداف و تسریع کارها دو بخش خصوصی و دولتی باید رقابت داشته باشند تا دچار اختلاف و یا کمبود مواد در جامعه نشویم.

دانش‌آموز خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی به عنوان متولی تهیه و توزیع سبوس وظیفه نظارت بر توزیع سبوس را دارد و باید تا پایان هفته جاری عاملیت توزیع سبوس مشخص شود تا از میزان اختلافات در این خصوص کاسته گردد.

این مسئول استفاده از حواله سبوس دیگران و فروش آن را غیر قانونی دانست و ابراز داشت: فرمانداری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اداره غله و دیگر دستگاه‌های اجرایی برنامه کاری خود در این خصوص را مشخص تا امکان هیچ گونه تخلفی وجود نداشته باشد.

دانش‌آموز تاکید کرد: شرکت آرد بشار گستر یاسوج مشخص کند که سبوس را به چه کسانی تحویل می‌دهد و اداره غله نیز به میزان نیاز گندم به کارخانه ارائه دهد تا بر اساس برآورد میزان سبوس اعلام شود.

انتهای پیام/82011/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول