اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد

تولید موسیقی دفاع مقدس قزوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین از تولید موسیقی دفاع مقدس قزوین در قالب کلیپ خبر داد که از صدا و سیمای مرکز قزوین پخش و به صورت دائمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید موسیقی دفاع مقدس قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین ابوالحسن صادقی جهانی امروز در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بین ستاد کنگره شهدا و صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهید و شهادت اظهار داشت: انقلابی با شاخصه‌های انقلاب اسلامی در جهان وجود ندارد.

وی افزود: انقلاب فرانسه محدود به جغرافیای سرزمینی و انقلاب روسیه نیز محدود به اقشار خاصی بود ولی انقلاب اسلامی در شعاع ایران اسلامی و با مشارکت همه اقشار مردم به پیروزی رسید و این مهم بر ارزش این انقلاب اسلامی افزوده و آن را متمایز از دیگر انقلاب‌های می‌کند.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین، بالاترین و مهم‌ترین مؤلفه حاکمیت را دین و ارزش‌های دینی دانست و یادآور شد: استقلال، آزادی، جمهوریت و رفاه نیز از دیگر مؤلفه‌های انقلاب است.

صادقی جهانی متذکر شد: کنگره عظیم 3000 شهید استان قزوین باید مشاهده لازم را نیز داشته باشد که رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند نقش بااهمیتی را ایفا کنند و صدا و سیمای مرکز قزوین نیز در این خصوص خادمی شهدا را انجام می‌دهد.

وی تأکید کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین آماده هرگونه سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف برای ترویج سیره شهداست و به دنبال همین موضوع نیز در پی تولید موسیقی فاخر دفاع مقدس به شکل نماهنگ دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای مرکز قزوین بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای هر شهرستان با حضور مسئولان کشوری می‌تواند در زمینه مستندسازی آثار شهدا توسط صدا و سیما مؤثر باشد.

صادقی جهانی در خاتمه اضافه کرد: این تفاهمنامه هرچه سریع‌تر به یک آیین‌نامه اجرایی تبدیل شده و از همین امروز به واحدهای مختلف صدا و سیمای مرکز قزوین ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/2667/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول