اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطر حرم حسینی در کربلای ایران‌-86

150 نیروی امدادگر خرمشهر در مسیر ضریح مطهر مستقر شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر خرمشهر گفت: 150 نیروی امدادگر با اکیپ‌های سیار در مسیر حرکت ضریح مطهر در خرمشهر تا شلمچه استقرار یافته و به فعالیت مشغول هستند.

150 نیروی امدادگر خرمشهر در مسیر ضریح مطهر مستقر شد

شهرام فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در خرمشهر اظهار داشت: 150 نیروی امدادگر در قالب اکیپ‌های سیار در محل تردد و حرکت ضریح مستقر شده و به فعالیت‌های امدادی مشغول هستند.

وی افزود: در همین راستا 18 آمبولانس هلال‌احمر در محل‌های مورد نظر مستقر شده و اقدامات لازم امداد و نجات را برعهده دارند.

رئیس جمعیت هلال خرمشهر ادامه داد: نیروهای امدادی خرمشهر از سه روز گذشته در کلاس‌های توجیهی در زمینه امداد و نجات شرکت کردند و آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

فاضلی با اشاره به تعداد آمبولانس‌های فعال گفت: همچنین دو چادر ثابت در محل‌های پرتردد استقرار یافته و اسکان، کمک‌های اولیه و احیا را در صورت لزوم در چادرهای ثابت جمعیت انجام می‌دهند.

وی در پایان عنوان کرد: نیروهای امدادی سیار در قالب 16 گروه پنج نفره متشکل از خانم‌ها و آقایان امدادگر مسئولیت احیا و انتقال بیماران را برعهده دارند.

انتهای‌پیام/72002/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول