اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز خبر داد

هوشمندسازی 55 درصد از کلاس‌های درس اوز

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش اوز از هوشمندسازی 55 درصد کلاس‌های درس این منطقه خبر داد.

هوشمندسازی 55 درصد از کلاس‌های درس اوز

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اوز، بهرام زمانی در جمع مدیران مدارس مقاطع مختلف منطقه اوز که در دبستان آل محمد (ص) کهنه برگزار شد اظهار داشت: با حمایت دولت، مسئولان، خیران و خانواده‌ها تا کنون بیش از نیمی از کلاس‌های درس مدارس شهر و روستای این منطقه هوشمندسازی شده و به سیستم جدید تکنولوژی آموزشی مجهز شده‌اند.

وی افزود: از زمان اجرای برنامه هوشمندسازی وزارت آموزش و پرورش، تلاش مسئولان استانی، خیران و اولیای دانش‌آموزان در راستای هوشمندسازی مدارس بسیار مؤثر بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش اوز با بیان اینکه تاکنون 50 درصد از کلاس‌ها با هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیون ریال به ازای هر کلاس هوشمند شده است خاطرنشان کرد: تعداد کلاس‌های موجود در مقطع ابتدایی 148 کلاس، در مقطع راهنمایی 55 کلاس، در مقطع متوسطه نظری 51 کلاس و کلاس‌های فنی و حرفه‌ای 23 کلاس است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حادثه‌ای که برای دانش‌آموزان پیرانشهر به‌وجود آمد، به تأمین امنیت بخاری‌های موجود در کلاس‌ها تأکید کرد و به تبیین لزوم رعایت همکاری و تعامل با معلمان و اولیا، برگزاری جلسات آموزش خانواده و استفاده بهینه از کلاس‌های هوشمند شده پرداخت.

زمانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به پرفایده بودن جلسات دوره‌ای مدیران مقاطع به شکل تخصصی در مدارس روستاها اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی دوره‌ای موجب افزایش تجربیات همکاران و آشنایی با محیط‌های دیگر آموزشی می‌شود.

در ادامه این جلسه محمد رشید رشیدی کارشناس آموزش ابتدایی و راهنمایی اداره آموزش و پرورش اوز به تشریح برنامه‌های ابلاغی از مرکز استان و رویکرد جدید آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین پرداخت و به سئوالات آموزشی مدیران پاسخ گفت.

به گزارش فارس، در این دیدار مدیران مقاطع ابتدایی منطقه اوز از کلاس‌های هوشمندسازی شده دبستان آل محمد (ص) روستای کهنه بازدید کردند.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول