اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد

فرار برخی مدیران از زیر بار مسئولیت با حربه توجیه

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌های حفار در شهر یاسوج که هر بار عملکرد ضعیف خود را در این ارتباط توجیه می‌کنند، گفت: برخی مدیران با توجیه قصد فرار از زیر بار مسئولیت دارند.

فرار برخی مدیران از زیر بار مسئولیت با حربه توجیه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز جلسه کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار این شهرستان، بنیاد مسکن شهرستان، اداره برق، مخابرات، آبفای شهری، آبفای روستایی و جمعی دیگر از اعضا در سالن فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد.

محمد الفونه ضمن انتقاد از روند ترمیم حفاری‌های موجود در سطح شهر و برخی روستاها اظهار کرد: به منظور تسریع در روند اجرایی ترمیم حفاری‌های موجود در سطح شهر تلاش هر چه بیشتر مسئولان و متولیان امر در این خصوص ضروری است.

فرماندار بویراحمد کم‌کاری برخی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در عدم رعایت اصول ایمنی و ترمیم حفاری‌ها را از مشکلات مهم در این خصوص معرفی کرد و گفت: انعقاد قرارداد با پیمانکاران و نظارت هر چه بهتر بر روند اجرایی کار به پیمانکار اجازه ارائه کار بی‌کیفیت داده نمی‌شود.

الفونه توجیهات برخی مدیران اجرایی در خصوص کیفیت و پیشرفت کار را غیرقابل قبول عنوان کرد و گفت: قبل از تشکیل جلسات کمیسیون حفاری بازدیدهای میدانی توسط کارشناس برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری صورت گرفته که ترمیم آن‌ها نیازمند هزینه‌ زیادی نبوده و این امر تنها نیازمند تلاش و جدیت بیشتر مدیران است.

رئیس کمیسیون حفاری شهرستان بویراحمد اجرا نشدن مصوبات را تخلف دانست و گفت: در صورت گزارش مبنی بر کوتاهی در روند اجرای حفاری‌ها با متخلفان مطابق قانون برخورد لازم اعمال می‌شود.

الفونه تاکید کرد: مسئولان آبفای شهری نسبت به ترمیم حفاری ابتدای جاده نره‌گاه اقدامات لازم را ارائه دهند وجود چنین امری باعث تصادفات در این منطقه و نارضایتی مردم شده است.

‌در این جلسه مصوب شد آب و فاضلاب شهری یاسوج نسبت به اصلاح منهول‌های اجرا شده در جاده اصفهان کنار فرودگاه و همچنین منهول‌های غیر مسطح در چهار راه شهرک جهاد و خیابان شهید دهراب‌پور اقدام و شرکت مخابرات نیز در اجرای صحیح منهول‌های در بلوار ورودی شهر از سمت هتل آزادی اقدامات لازم را ارائه دهند.

اداره برق موظف شد نسبت به جابجایی سه عدد پایه واقع در حریم جدول و خیابان اصلی کوی امام رضا «ع» و چند نقطه دیگر در سطح و همچنین شهرداری یاسوج موظف شد نسبت به اجرای آسفالت محدوده بیمارستان شهداء تامین اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/82011/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول