اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان:

حجم بالای حفاری‎ها به زیبایی شهر گرگان لطمه زد

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: منفی‎ترین موضوعی که در دوران شهرداری خودم دیدم، حجم بالای حفاری‎ها و کار ضعیف پیمانکار آب و فاضلاب بود که به زیبایی شهر لطمه زد.

حجم بالای حفاری‎ها به زیبایی شهر گرگان لطمه زد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جمع مدیران ادارات گرگان در خصوص عملکرد شش ساله شهرداری اظهار داشت: مردم باید در مورد عملکرد شهرداری قضاوت کنند، چراکه ما کار را برای مردم انجام می‎دهیم و هر چقدر آنها رضایت بیشتری داشته باشند، نشان می‎دهد که فعالیت‎های ما موثر و نتیجه‎بخش بوده است.

شاخص‎ها نشان می‎دهند فعالیت ما مثبت بود

وی تصریح کرد: تمام شاخص‎هایی که باید ارزیابی شوند، نشان می‎دهد که فعالیت ما در این شش سال مثبت بوده ولی منفی‎ترین موضوعی که من در این دوران دیدم حجم بالای حفاری‎ها و عقب‎ماندگی مرمت آنها است و علت آن هم فعالیت‎های عمرانی خیلی بالای شرکت آب و فاضلاب و مشخصاً پروژه فاضلاب شهری بوده ولی با توجه به ضرورت سلامت و بهداشت و آسایش مردم این ضربه به شهر و مدیریت شهر وارد شد.

متاسفانه خیابان شهدا که از بهترین خیابان‌های ما بود را از دست دادیم

کریمی گفت: خیابان شهدا طی 20 سال اخیر یکی از بهترین خیابان‎های ما بود ولی در اثر کنده‎کاری‎های زیاد و بدتر از آن بد پر شدن این خیابان توسط پیمانکار شرکت آب و فاضلاب دچار پستی و فرو رفتگی‎های زیاد شد و متاسفانه با روکش و مرمت هم درست نشد.

وی ادامه داد: در بلوار شهید شکاری و خیابان حد فاصل امامزاده‎ عبدالله(ع) تا میدان شهید قندهاری نیز از خیابان‎های خوب ما بودند، ولی در اثر کار ضعیف کیفیت مطلوب خود را از دست دادند.

پیمانکار خسارت مادی را می‎دهد، اما خسارت معنوی چگونه جبران می‎شود

شهردار گرگان گفت: هر چند ما در این خیابان‎ها روکش و اقدامات مرمتی انجام دادیم، اما هیچگاه مثل اول نشد و درست است که شرکت پیمانکار خسارت مادی آن را جبران می‎کند اما جبران خسارت معنوی آن و از دست رفتن زیبایی و کیفیت خیابان‎های خوب ما موردی است که هیچ‎وقت جبران نخواهد شد و ما از این بابت خیلی متأسف هستیم چون دید بدی نسبت به این خیابان‎ها در مردم به وجود امده است.

معبر غیر آسفالت و زیرسازی در گرگان وجود ندارد

کریمی اذعان داشت: به جز مورد فوق در بقیه موارد خوب عمل کردیم به عنوان مثال ما همیشه حجم بالایی از مراجعات مردمی برای زیرسازی آسفالت‎ها، جدول‎بندی و روکش کوچه‎ها را داشتیم که حتی به صورت پرخاش در شورای اسلامی شهر توسط مردم مطرح می‎شد اما الان دو سال است که دیگر چنین مواردی دیده نمی‎شود و من با قاطعیت می‎گویم که معبری در گرگان وجود ندارد که بالای 50 درصد ساکن داشته باشد ولی خاکی باشد و زیرسازی و جدول‎سازی آن انجام نشده باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر خیابان‎هایی که در شهر نیاز به مرمت دارند ما در حال انجام آن هستیم ولی باز هم نظر پایانی را مردم خواهند داد و آنها هستند که در مورد عملکرد ما قضاوت می‎کنند.

انتهای پیام/2307/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول