اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم خبر داد

افزایش 10 برابری سرعت حفاری تونل مترو در قم

خبرگزاری فارس: شهردار قم از افزایش 10 برابر سرعت حفاری تونل مترو در قم از دو ماه آینده و با راه‌اندازی دستگاه حفاری تی‌بی‌ام خبر داد.

افزایش 10 برابری سرعت حفاری تونل مترو در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران قم از کارگاه اجرای عملیات احداث مترو قم با تاکید بر ضرورت وفاق خبرنگاران و مسئولان استان تاکید کرد:‌ توجه به مسائل شهری و شهروندی از مسائل مهمی است و با همدلی در اجرای امور نتایج خوبی به دست می‌آید.

وی با اشاره به حضور سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در بازدید از پروژه‌های شهری قم تاکید کرد: برخی از پروژه‌هایی که بازدید شد در ارتباط با ترافیک نقش موثری داشت و تلاش می‌کنیم با همکاری مردم و پلیس نسبت به اتمام این پروژه‌ها اهتمام لازم را داشته باشیم.

شهردار قم با انتقاد از مطرح شدن برخی از سخنان و دیدگاه‌ها در خصوص توقف پروژه‌های عمرانی در شهر قم تاکید کرد: بر خلاف این سخن پروژه‌های عمرانی شهر قم با قوت به کار خود ادامه داده و مطرح شدن چنین سخنانی نتیجه‌ای جز خستگی برای مدیران شهرداری نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اجرای پروژه مترو در قم تصریح کرد: آخرین قطعه دستگاه حفاری تی‌بی‌ام نیز وارد شده است و راه‌اندازی این دستگاه دو ماه زمان می‌برد.

دلبری با اشاره به اینکه در حال حاضر عملیات حفاری به شیوه سنتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی دستگاه تی‌بی‌ام سرعت حفاری تونل‌های مترو تا 10 برابر افزایش می‌یابد.

شهردار قم با اشاره به اینکه رکورد حفر تونل به روش سنتی سه متر است، تصریح کرد: به وسیله دستگاه تی‌بی‌ام روزانه 10 تا 20 متر حفاری صورت می‌گیرد و با استفاده از این دستگاه می‌توانیم سرعت حفاری را به 10 تا 20 متر در روز افزایش دهیم.

انتهای پیام/2258/آ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول