اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میناب:

حماسه 9 دی خط بطلانی بر تفکرات پوچ دشمنان نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب گفت: حماسه مردمی 9 دی خط بطلانی بر همه تفکرات و اندیشه‌های پوچ دشمنان نظام است.

حماسه 9 دی خط بطلانی بر تفکرات پوچ دشمنان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، عباس خدادادزاده در نشست ستاد گرامیداشت نهم دی در میناب با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری این برهه از زمان را حساس خواند و اظهار داشت: باید همه تلاش کنند تا آرامش و امنیت اجتماعی مردم و جامعه به وسیله دشمنان و بدخواهان نظام خدشه دار نشود.

وی در ادامه ضمن اشاره به تحرکات پس از انتخابات سال 88 افزود: دشمنان در آن اقدامات به دنبال مقابله با اصل نظام اسلامی و دست شستن مردم از ارزش‌ها بودند.

خدادادزاده با بیان اینکه به آتش کشیدن خیمه‌های عزای اباعبدالله الحسین(ع) و بی‌احترامی به مردم عزادار و حرمت شکنی، آخرین حربه دشمنان در سال 88 بود، اظهار داشت: مردم با خلق حماسه 9 دی همه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کردند.

فرماندار میناب همچنین افزود:حماسه مردمی 9 دی بیانگر حمایت قاطعانه مردم از نظام و ولایت فقیه بود و خط بطلانی بر همه تفکرات پوچ دشمنان و فتنه گران کشید.

این مسئول بیان داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید با انسجام و هماهنگی و استفاده از ظرفیت مردمی نسبت به گرامیداشت حماسه 9 دی اقدام کنند.

رئیس تبلیغات اسلامی میناب نیز در این جلسه با بیان این مطلب که  9 دی ماه در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز بصیرت نامگذاری شده اظهار داشت: ملت وفادار ایران در همه عصرها به ویژه در 9 دی ماه 88 به دشمن نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد بنی‌خزاعی از حماسه نهم دی به عنوان روز احیای باورهای اسلامی و انقلابی مردم ایران نام برد و با بیان اینکه شهرستان میناب مهد عشق و ارادت به ولایت فقیه است، گفت: گرامیداشت حماسه نهم دی در میناب باید با شکوه و عظمت ویژه ای برگزار شود.

وی همچنین از پخش زنده مراسم اربعین حسینی در میناب از سیمای مرکز خلیج فارس خبر داد و گفت: گرامیداشت اربعین سید و سالار شهیدان در میناب با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری هیئت مذهبی فعال در شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش حماسه ماندگار، همایش پرچمداران بصیرت، برپایی گفتمان‌های دینی بصیرت و برگزاری آئین صبحگاهی بصریت در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه گرامیداشت حماسه نهم دی در میناب است.

انتهای پیام/88004/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول