اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

ورود افراد غیرمسئول در بازار موجب التهاب آن می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ثبات قیمت‏ها در بازار گفت: ورود افراد غیرمسئول در بازار موجب تنش و التهاب آن می‏شود.

ورود افراد غیرمسئول در بازار موجب التهاب آن می‏شود

علی‏رضا خسروی امروز در حاشیه بازدیدی سه ساعته از بازار سمنان که رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و چند تن از معاونانش و همچنین مدیران دستگاه‏های اجرایی وی را همراهی می‏کردند، ضمن بازدید از مجموعه بازار سمنان، با حضور در حجره‏های این بازار، با کسبه و اصناف دیدار و از نزدیک در خصوص مشکلات آنها گفت‏وگو کرد.

وی به خبرنگار فارس در سمنان گفت: پس از رایزنی با مدیران حاضر در این بازدید، راهکارهایی را برای رفع مشکلات ارائه و بر رفع فوری آن تاکید کردیم.

 

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ثبات قیمت‏ها در بازار گفت: ورود افراد غیرمسئول در بازار موجب تنش و التهاب آن می‏شود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ برخی کسبه بازار سمنان در این بازدید در گفت‏وگو با نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، نظارت بر بازار و مدیریت نرخ ارز را خواستار شدند و از ورود افراد غیرمسئول و همچنین اظهار نظرهای غیر کارشناسانه در این خصوص انتقاد کردند.

آنها از عوامل غیرمسئول و کسانی که وظایف آنها در حوزه اقتصاد نیست، خواستند تا در این حوزه ورود پیدا نکنند.

همچنین در این بازدید، برخی دیگر از کسبه سمنانی با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم به فراوانی موجود است، تاکید کردند: مردم نگران کمبودها نباشند ممکن است برخی کالاها کمی گران باشد ولی کالا بیش از تقاضا در بازار موجود است.

یکی دیگر از کسبه گفت: بازار راه خود را می‏رود و به صورت دستوری نمی‏توان با آن برخورد کرد.

وی تصریح کرد: عناصر فعال در بازار از افراد معتقد به دین مبین اسلام و پایبند به مبانی نظام جمهوری اسلامی هستند و از قبل از پیروزی انقلاب و در زمان جنگ و پس از آن، همواره یار و یاور این نظام بوده‏اند و از این پس هم به آن پایبند خواهند بود.

تامین نور مناسب، کم‏توجهی به مجموعه مسجد جامع و مشکل گاز و کف بازار از جمله خواسته‏های بازاریان سمنان از مسئولان بود.

بازاریان همچنین جمع‏آوری سیم و کابل برق داخل بازار، ایجاد سرویس‏های بهداشتی در مکان‏های مناسب و لزوم رسیدگی به سرویس‏های بهداشتی موجود، تامین سوخت مایع تا تامین گاز با توجه به فصل سرما و لزوم پیرایش و نظافت بازار را نیز از مسئولان مربوطه خواستار شدند.

دیدار و جلسه با مدیران مجموعه اصناف مستقر در میدان شریعتی و حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه به روح شهیدان از دیگر برنامه‏های این بازدید بود.

انتهای پیام/2249/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول