اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

بازاریان سمنانی به سالن چند منظوره و دانشگاه نیاز دارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سالن چند منظوره و دانشگاه، دو نیاز اساسی بازاریان در این شهرستان است.

بازاریان سمنانی به سالن چند منظوره و دانشگاه نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در حاشیه نشستی با اصناف سمنان، ایجاد یک سالن چندمنظوره را از جمله نیازهای ضروری بازاریان دانست.

وی گفت: مجموعه کل بازار سمنان که جمعیت بسیار زیادی را شامل می‏شود، هنوز یک سالن اجتماعات چندمنظوره ندارد و باید زمینی مناسب برای ایجاد سالن اجتماعات ویژه اصناف در نظر گرفته شود تا در مناسبت‏های مختلف و مواقع ضروری بتوانند از آن بهره ببرند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی ایجاد دانشگاه علمی- کاربردی برای اصناف و بازاریان را با توجه به اعلام آمادگی رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی، از دیگر مواردی دانست که باید توسط اصناف پیگیری شود.

هیئت امنای بازار سمنان تشکیل شود

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه کرد: باید موارد مطرح شده در نشست با اصناف، در صورت‏جلسه‏ای ثبت و پیگیری شود تا در بازدیدهای بعدی پیشرفت کارها قابل ارزیابی باشد.

خسروی یکی از راه حل‏ها برای بهبود وضع موجود را تشکیل هیئت امنا و پیگیری امور توسط هیئت امنای بازار دانست و افزود: مجموعه بازار باید به سه یا چهار قسمت تقسیم و با انتخاب هیئت امنا، کارها و مشکلات بازاریان توسط آنها پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات مطرح شده ممکن است توسط مسئولان دیگری در دست پیگیری باشد، بر لزوم برگزاری نشست و مشورت با مسئولان مرتبط تاکید کرد و گفت: برگزاری نشست‏های منظم بازاریان با حضور فرماندار، شهردار و مسئولان میراث فرهنگی ضروری است و حتی اگر لازم باشد به عنوان نماینده مردم در مجلس، پیگیر تشکیل این جلسات و رفع مشکلات مردم خواهم بود.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات گاز، کف بازار، نظافت اطراف و سرویس‏های بهداشتی بازار سمنان، بر لزوم پیگیری موارد درخواستی تاکید و خاطرنشان کرد: اصناف نیازها و مشکلاتی دارند که باید به آنها توجه کرد.

بازار سمنان جاذبه گردشگری بالایی دارد

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی همچنین به جاذبه‏های گردشگری بازار سمنان اشاره کرد و بیان داشت: در موضوع گردشگری با وجود ظرفیتی که در بازار وجود دارد، کمتر از این ظرفیت استفاده شده است.

خسروی به زیبایی و جاذبه‏های گردشگری در مجموعه «ناسار» اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‏های این مجموعه، دسترسی آسان به آن است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به وجود گرمابه ناسار در این مجموعه یادآور شد: راه‏اندازی و بهره‏برداری از این مجموعه، با پیگیری خود اصناف بهتر به نتیجه می‏رسد.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گرمابه ناسار ظرفیت بالایی در جذب گردشگر دارد، بر لزوم حفاظت و بهره‏برداری مناسب از این گرمابه تاکید کرد.

انتهای پیام/2249/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول