اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان:

محدودیتی در پرداخت تسهیلات برای بانوان وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان گفت: بانک کشاورزی در مورد پرداخت تسهیلات برای بانوان همدان هیچ محدودیتی ندارد.

محدودیتی در پرداخت تسهیلات برای بانوان وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا طاهری پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل امور بانوان استانداری همدان اظهار کرد: بانک کشاورزی در راستای تحقق چشم‌انداز، مأموریت و ارزش‌های سازمانی خود طرح‌های گوناگونی را ارائه کرده است.

وی افزود: اشتغال مولد و اجرای سیاست‌های دولت در راستای فقرزدایی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای زنان و تشویق آنان برای سهیم شدن در فعالیت‌های اقتصادی کشور از جمله برنامه‌های بانک کشاورزی است که در سرلوحه امور قرار دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان بیان داشت: از جمله طرح‌های بانک کشاورزی می‌توان به طرح حضرت زینب کبری (س)، طرح ایران و پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اشاره کرد که مورد استقبال تعداد کثیری از بانوان قرار گرفته است.

وی با اشاره به حمایت بانک کشاورزی از طرح‌های اشتغال‌زا اضافه کرد: در مورد پرداخت تسهیلات برای زنان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

طاهری یادآور شد: در تسهیلات خرد تا مبلغ 200 میلیون ریال نیازی به اخذ وثیقه نیست و تسهیلات می‌تواند با ضمانت افراد حتی به صورت زنجیره‌ای پرداخت شود.

وی نقش تعاونی‌های زنان را در راهنمایی و ترغیب خانم‌ها به فعالیت‌های اقتصادی بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: هم اکنون تعدادی از طرح‌های خوب استان که در سال جاری به بهره‌برداری رسیده به همت زنان کارآفرین بوده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان با تشکر از دیدگاه مثبت و افق دید مدیر ستادی بانک در استان نسبت به فعالیت‌های اقتصادی بانوان گفت: فعالیت‌های اقتصادی زنان در جامعه باید گسترش یابد.

پروانه رضاقلی‌زاده اضافه کرد: در این راستا ما تلاش می‌کنیم تا با فعال کردن تعاونی‌های زنان در استان اشتغال پایدار و مولد را در قشر بانوان استان به ویژه روستاها نهادینه کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد در این بخش نیازمند حمایت م‍ؤسسات مالی و اعتباری همچون بانک کشاورزی هستیم تا موجبات ورود خانم‌ها به فعالیت‌های اقتصادی هموارتر شود.

در ادامه جلسه نیز خدمات الکترونیکی و نوین بانک تشریح و در مورد انتقال حساب‌های تعاونی‌های زنان در استان همدان به بانک و همکاری بیشتر مطالبی بیان شد.

انتهای پیام/89006/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول