اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر

جای خالی مدیران در کنگره امام جواد(ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: هیچ جلسه‌ای مهم‌تر از جلسات اهل بیت(ع) نیست و جای مدیران استان در این جلسه خالی است.

جای خالی مدیران در کنگره امام جواد(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عباس صداقت  پیش از ظهر امروز در کنگره امام جواد(ع) که در مصلی شهر بوشهر برگزار شد اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور هر ساله کنگره‌ای مزین به یک ائمه جهت آشنایی جامعه با سیره زندگانی ائمه اطهار برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن، بهترین راه مقابله با دشمن تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) است، خانواده‌ها می‌توانند با بهره‌گیری از این دو گوهر گرانبها دغدغه اسیر شدن در این آسیب‌ها و هجمه‌ها برای خود و فرزندان نداشته باشند.

صداقت بیان داشت: برخی ائمه در میان شیعیان نیز غریب هستند باشد که این کنگره موجب شناخت هر چه بیشتر این امام در بین مردم استان شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ضمن عذرخواهی به‌دلیل تاخیر در آغاز مراسم امروز عنوان کرد: تمامی مسئولان استان به‌نحوی در این برنامه دعوت بودند که متاسفانه تشریف نیاوردند، باشد که مسئولین توجه بیشتری به جلسات اهل بیت(ع) داشته باشند. 

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول