اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس:

چالوس میزبان مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس از برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری به میزبانی چالوس خبر داد.

چالوس میزبان مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری می‌شود

سیدحسین هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس عنوان کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز و سطح بالای مرحله سوم مسابقات دوچرخه‌سواری سوپر لیگ کشور در چالوس، سازمان لیگ دوچرخه‌سواری کشور پیشنهاد برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری کوهستان به میزبانی چالوس را داد.

وی اظهار داشت: تله کابین نمک‌آبرود چالوس بهترین مکان برای برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه‌سواری در مواد کراس مانتری و دانهیل است.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری چالوس با بیان اینکه در برگزاری مسابقات جهانی نیازمند اسکان و تأمین تغذیه حدود 300 نفر به مدت یک هفته هستیم، عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری پیگیری این میزبانی را به این هیئت واگذار کرد و در این ارتباط نیز کشورهای مختلفی از سراسر جهان به ما اعلام شد.

وی ادامه داد: از مسئولان تله کابین نمک آبرود و بنیاد مستضعفان می‌خواهیم که در اجرای این امر مهم به ما کمک کرده تا بتوانیم میزبانی مسابقات جهانی را در نمک‌آبرود برگزار کنیم.

هاشمی در ادامه به مسابقات سوپر لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان در چالوس اشاره کرد و گفت: مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور در جنگل اشکاردشت برگزار شد کار آماده‌سازی این منطقه به وسعت حدود 100 هکتار ظرف مدت سه ماه با تعداد زیادی از کارگر و حتی بکارگیری اعضای تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس انجام شد و در نهایت پس از بازدید فدراسیون از مسیر مسابقه و تأیید آن کار نوارکشی مسیر انجام شد و چالوس نیز میزبانی شایسته‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: از فرمانداری چالوس، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، جامعه ورزش، بیمارستان رازی، تیپ سوم امامت چالوس، بازاریان، صدا و سیمای مازندران و سایر نهادها و سازمان‌هایی که در برگزاری این مسابقه بزرگ و ملی ما را یاری کردند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

مدیر تیم دوچرخه‌سواری کندوان درباره استعدادهای فراوان این رشته ورزشی در غرب مازندران اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در دوچرخه‌سواری کوهستان در این منطقه وجود دارد و اگر مسئولان امر، تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس را مورد حمایت مالی، روحی و روانی قرار دهند می‌توانیم بیشتر از قبل نام چالوس را در پرورش استعدادهای بزرگ ورزش دوچرخه‌سواری کوهستان در کشور به شهرت برسانیم.

وی ادامه داد: همین نفرات جوان تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس با تلاش و همت بالای خود توانستند امتیازات زیادی برای این تیم و شهر چالوس در این رشته ورزشی کسب کنند و جایگاه بسیار ارزشمندی را در جدول سوپر لیگ کشور به دست آوردند و نام چالوس را به نیکی بر سر زبان‌ها قرار دادند.

هاشمی به مسابقات تور بین‌المللی مازندران اشاره کرد و گفت: برای مسابقات تور بین‌المللی مازندران سعی کردیم تا یک تیم را به نام کندوان چالوس روانه این مسابقات کنیم اما مورد موافقت قرار نگرفت و ما هم به دلیل عدم توجه به تیم کندوان چالوس از حضور در مسابقات تور بین‌المللی مازندران انصراف دادیم و تا زمانی هم که تیم کندوان چالوس نتواند در تور بین‌المللی مازندران در رشته کرسی شرکت کند در هیچ مسابقه‌ای در استان مازندران شرکت نمی‌کنیم.

وی افزود: ما توان آن را داریم تا تیم دوچرخه‌سواری جوانان کرسی را در مسابقات تور بین‌المللی مازندران شرکت داده و مقام درخور توجهی کسب کنیم از همین جا از مسئولان می‌خواهیم تا با حضور تیم دوچرخه‌سواری کرسی کندوان چالوس در تور بین‌المللی مازندران موافقت کنند.

هاشمی عنوان کرد: تیم دوچرخه‌سواری کندوان چالوس در مرحله سوم مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور که در جنگل اشکاردشت چالوس برگزار شد در ماده کراس کانتری جوانان دوم و در جدول کل مسابقات لیگ سوم شد.

گفتنی است، در این مسابقات تیم بزرگسالان کراس کانتری چالوس پنجم شد و در کل جدول مسابقات لیگ در جایگاه ششم قرار گرفت ضمن اینکه در دانهیل نیز ششم و در کل جدول لیگ پنجم شد.

انتهای‌پیام/86014/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول