اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم آذرمیشو مرند فاتح مرحله پایانی شد

پایان مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی باشگاه‌های کشور+ عکس

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه سواری کورسی باشگاه‌های کشور که دیروز و امروز به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار شد با برتری تیم دوچرخه سواری آذرمیشو مرند باتمام رسید

پایان مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کورسی باشگاه‌های کشور+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در این مسابقات که با حضور 120 دوچرخه‌سوار از 13 تیم برگزار شد تیم‌های آذرمیشو مرند و کارسازان آینده فارس و پدافند هوایی ارتش در مجموع رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات در رشته تایم تریل انفرادی در مسیر پارک کوهستان ارس برگزار شد کریم خرمی رکابزن تیم آذرمیشو مرند، مجید تقی‌فر از تیم پالایشگاه شازند و مرتضی رضوانی از تیم پاسارگاد تهران مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

همچنین در رشته استقامت نیز خلیل خورشیدی از تیم کارسازان آینده فارس، مرتضی رضوانی از تیم پاسارگاد تهران و سعید رحیمی از آذرمیشو مرند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در نخستین روز این رقابت‌ها 59 رکابزن در قالب 13 تیم از سراسر کشور، مسیر 81 کیلومتری جلفا، حاشیه رودخانه ارس،دشت گردیان و شهر هادیشهر را در رشته استقامت و در رشته تایم تریل انفرادی 32 رکابزن مسیر 15 کیلومتری پارک مرزی کوهستان ارس را رکاب زدند.

در این مسابقات، تیم‌های پدافند هوایی، کارسازان آینده فارس، آذرمیشو مرند، آذربایجان غربی، پیراهن سوین، شهرداری باغستان، شهرداری گنبد، گیلان، پتروشیمی امام خمینی (ره) شازند، گلستان، یزد، زاهدان و نهاوند شرکت داشتند. 

انتهای پیام/60002/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول