اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

کیفیت نان در اصفهان پایین است / دور ریز زیاد نان در اصفهان

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کیفیت نان در اصفهان در مقایسه با سایر شهرهای کشور بسیار پایین و نارضایتی مردمی را به همراه دارد.

کیفیت نان در اصفهان پایین است / دور ریز زیاد نان در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به کیفیت نان در اصفهان اظهار کرد: نانی که جزو خوراکی‌های اصلی مردم محسوب می‌شود باید بسیار با کیفیت باشد در حالی که در اصفهان نان با کیفیت بسیار کم است.

وی افزود: در بسیاری از شهرهای کشور همچون تهران و نیز در شهرهای شرقی کشور همین آرد با همین کیفیت عرضه می‌شود، اما نان بسیار خوبی به دست مردم داده می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دورریز نان در شهر اصفهان با وجود گرانی نان همچنان زیاد و نارضایتی مردمی به همراه دارد.

وی با بیان اینکه قیمت لبنیات عرضه شده به مردم نیز با کیفیت آن هم‌خوانی ندارد، گفت: هم پنیر عرضه شده و هم ظرف پنیر روز به روز کوچک‌تر می‌شود اما قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.

قربانی با تأکید به اینکه قیمت لبنیات به ویژه ماست و پنیر که مایحتاج مردم است، سه برابر افزایش قیمت داشته است، اضافه کرد: باید نظارت بیشتری هم بر تولید پنیر و تناسب آن با قیمت محصول صورت گیرد.

وی افزود: نان و نیز لبنیات جزو احتیاجات مردم قشر ضعیف است و باید با کیفیت و قیمت مناسب به مردم عرضه شود.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول