اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

جمهوری اسلامی تنها نظامی است که با اراده مردم شکل گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که برپایه عمل به دستورات و با رضایت و اراده مردم شکل گرفته است.

جمهوری اسلامی تنها نظامی است که با اراده مردم شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان ثبت اسناد این استان اظهار داشت: مسئولان و کارکنان دولت وظیفه سنگینی برعهده دارند که باید تلاش کنند تا این وظایف و رسالت‌های خود را به درستی انجام دهند.

وی، نظام جمهوری اسلامی را یک امانت بزرگ برشمرد و گفت: همه ما امانت‌دار این نظام هستیم و ضروری است تا با اجرای درست وظایف و تکالیف خود این نظام را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

نکونام با قدردانی از خدمات اداره‌کل ثبت اسناد این استان، تصریح کرد: خدمات و فعالیت‌هایی که از سوی این اداره‌ کل به مردم ارائه می‎شود می‌تواند زمینه رشد و ارتقای کشور را به خوبی فراهم کند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌های موجود دارای وجوه متمایزی است، ابراز داشت: بیشتر نظام‌های حاکم بر بشریت طاغوتی بوده این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی است که برپایه عمل به دستورات و احکام دین و با رضایت و اراده مردم شکل گرفته است.

نکونام، نظام جمهوری اسلامی ایران را یک فرصت طلایی برای خدمت‌رسانی به مردم و دست‌یابی به کمال الهی برشمرد و افزود: باید تا می‌توان از این فرصت به دست آمده در راستای کسب کمال و خدمت‌رسانی به مردم بهره گرفت.

وی بر ضرورت قدردانی و شکرگزاری به واسطه برخورداری از یک نظام اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: عمل به دستورات الهی و پیاده کردن احکام دین بهترین نوع شکرگزاری است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری رعایت حقوق مردم را یکی از مهم‌ترین وظایف ثبت اسناد برشمرد و گفت: رعایت حقوق عامه و خصوصی اسلامی و پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم از اهمیت والایی برخوردار است و کارکنان ثبت اسناد باید به آن توجه خاصی داشته باشند.

نکونام در پایان اذعان داشت: استفاده از فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار داده شده بستری است که می‌تواند ما را در دنیا و آخرت رستگار کند برهمین اساس ضروری است تا از این فرصت‌ها به نحو مطلوب بهره گرفت.

انتهای پیام/68004/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول