اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان

بخشدار جدید گتوند معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری خوزستان بخشدار مرکزی شهرستان گتوند معرفی شد.

بخشدار جدید گتوند معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، رضا نجاتی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات جغرافیایی استانداری خوزستان، با قدردانی از زحمات بهروز مهدی‌زاده، جهانگیر حیدری‌پور به جای وی معرفی شد.

نجاتی در مراسم تودیع و معارفه بخشداری مرکزی گتوند در سخنان کوتاهی اظهار داشت: باید فرصت خدمت‌رسانی به مردم را مغتنم شمرد و مدیران در تلاش بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم بر همدیگر سبقت بگیرند.

وی با اشاره به اینکه طول دوران خدمت کوتاه است، افزود: باید تلاش کرد تا از مدت زمانی که برای خدمت‌رسانی در اختیار داریم بیشترین میزان استفاده را ببریم.

نجاتی خاطر نشان کرد: باید در راستای رفع مشکلات روستاهای شهرستان گتوند تلاش کرد و در این باره برنامه‌ریزی جدی و کارشناسی شده‌ای داشته باشیم چرا که تنها در سایه برنامه‌ریزی مشکلات روستاها برطرف و اهداف عالیه محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر حیدری پور که به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گتوند معرفی شد، پیش از این در سمت معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش این شهرستان مشغول بکار بوده است.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول