اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسنوند درگذشت بخشدار و رئیس شورای اسلامی دلوار را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: فریدون حسنوند استاندار بوشهر در پیامی ضایعه درگذشت بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر دلوار را تسلیت گفت.

حسنوند درگذشت بخشدار و رئیس شورای اسلامی دلوار را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، در پیام تسلیت استاندار بوشهر آمده است: ضایعه دردناک درگذشت بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر دلوار، مردم و مسئولان ولایت‌مدار استان بوشهر به ویژه خطه شهیدپرور دلوار را اندوهگین کرد.

در ادامه این پیام آمده است: آقایان انصاری و جعفری از مسئولان پرتلاش و خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شهر دلوار بودند و خدمات شایان آنان همواره مورد تحسین بوده است.

در این پیام آمده است: بی‌شک تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آن دو عزیز از دست رفته همیشه در ذهن مردم استان بوشهر و شهر دلوار باقی خواهد ماند.

این پیام می‌افزاید: اینجانب به نوبه خود با ابراز تأسف و تأثر از این حادثه ناگوار، درگذشت بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر دلوار را به مردم ولایت‌مدار دلوار و خانواده‌های این دو عزیز تسلیت و تعزیت گفته و بقای عمر بازماندگان را از خداوند منان خواهانم. 

ریاض انصاری و سید عیسی جعفری بخشدار و رئیس شورای اسلامی دلوار امروز در اثر سانحه رانندگی در محور اهرم به بوشهر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/66006/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول