اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بورس گلستان:

20 هزار گلستانی در تالار بورس سهامدار هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بورس استان گلستان گفت: تالار بورس گلستان از سال 1382 رسماً آغاز به کار کرد و تاکنون بیش از 20 هزار نفر در این تالار سهامدار شده‌اند.

20 هزار گلستانی در تالار بورس سهامدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مهدی جعفریان صبح امروز در مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: در حدود 6 هزار نفر آموزش خرید و فروش در بورس را دیده‌اند.

وی با بیان اینکه بورس به معنای کیف پول و بازاری برای دادوستد است، ادامه داد: در تالار بورس اوراق بهادار شرکت‌های سهامی عام عرضه شده که به فروش می‌رسد و خریداری می‌شود.

مدیرعامل بورس گلستان به فواید بورس اشاره کرد و افزود: سهام سه فایده دارد که شامل سهام سود نقدی سالیانه، سهام نوسان قیمت و سهام افزایش سرمایه که جمع این سه را هیچ سرمایه‌گذار دیگری ندارد.

جعفریان با بیان اینکه مردم با حداقل سرمایه‌گذاری در بورس می‌توانند درآمد دوم برای خود ایجاد کنند یادآور شد: حتی با 10 هزار تومان هم می‌توان خرید و فروش بورس را آغاز کرد.

وی افزود: فرق سهام و طلا در این است که طلا پول را انبار می‌کند اما سهام باعث رونق تولید و اشتغالزایی است.

وی در خصوص کسانی که در بورس ضرر کرده‌اند، افزود: کسانی که آموزش ندیده‌اند، مشاوره از کارگزار رسمی بورس نگرفته‌اند و یا به صورت تصادفی اقدام به خرید کنند در بورس ضرر خواهند کرد.

مدیرعامل بورس گلستان در خصوص اهمیت بورس خاطرنشان کرد: بورس به عنوان شغل دوم دارای زحمت کمتر و درآمد بیشتر است که به دستور رهبر معظم انقلاب و با اجرای اصل شاهد انقلابی در بورس کشور بودیم .

جعفریان بیان کرد: باید برای پاسداشت اعتماد مردم به بورس از دارایی‌هایمان به طور کامل حمایت و صیانت شود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 هزار نفر در گلستان سهامدار نفت بهران هستند عنوان کرد: هم‌اکنون ارزش سهام برخی از سهامداران به 500 میلیون تومان می‎رسد.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول