اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماه گذشته

38 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد

خبرگزاری فارس: مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: در یک ماه گذشته 38 میلیون و 497 هزار و 18 سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد.

38 میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی معامله شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آذر ماه امسال 38 میلیون و 497 هزار و 18 سهم از سهام شرکت‌های بورسی به ارزش 117 میلیارد و 840 میلیون و 595 هزار و 952 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی در ادامه خاطر نشان کرد: 52 و نیم درصد آن به خرید و بقیه آن به فروش مربوط می‌شود.

جوادی اضافه کرد: ماه گذشته در تالار ارومیه 11 کارگزار، سهام و حق تقدم بیش از 211 شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی با بیش از 19 میلیارد ریال معامله در آذر ماه توانست 16 و نیم درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورد و توانست از سایر کارگزاران پیشی گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ماه گذشته سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس بیشترین محبوبیت را بین معامله کننده‌های بورس منطقه‌ای داشت و با بیش از 19 میلیارد ریال معامله در آذر ماه حدود 16 و نیم درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.

این مسئول با بیان اینکه 150 کد معاملاتی جدید نیز در این ماه در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شده اذعان داشت: شاخص کل بازار با 4 هزار و 620 واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به 35 هزار و 760 واحد رسید که باید گفت در مقایسه با ماه قبل با رشد 15 درصدی مواجه بود.

انتهای پیام/61002/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول