اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان خبر داد

مناسب سازی 30 درصد معابر برای عبور و مرور آسیب دیدگان نخاعی

خبرگزاری فارس: عضو انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان گفت: براساس آمار اعلام شده از سوی بهزیستی طی دو سال گذشته 30 درصد از فضای عمومی اصفهان مناسب‌سازی شده است.

مناسب سازی 30 درصد معابر برای عبور و مرور آسیب دیدگان نخاعی

علیرضا ابراهیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه شرایط حضور معلولان در سطح شهر و فضاهای عمومی باید وجود داشته باشد، اظهار کرد: حجم فعالیت‌های اجرایی در راستای مناسب‌سازی فضاهای شهری بسیار بالا است.

وی با تاکید بر اینکه استان اصفهان طی دو سال گذشته رشد و پیشرفت چشمگیری در راستای مناسب‌سازی فضاهای شهری داشته است، اضافه کرد: اصفهان از کلان‌شهرهای پیشرو در مناسب‌سازی فضاهای عمومی در سطح کشور به شمار می‌رود.

عضو هیئت امنای انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان تصریح کرد: در صورت ادامه یافتن روند فعالیت‌های اجرایی در زمینه اجرای طرح‌های مناسب‌سازی در فضاهای عمومی و وجود همت و تلاش مداوم در مسئولان در راستای اجرای طرح‌های مناسب‌سازی حداقل هشت سال زمان برای مناسب‌سازی شهر اصفهان مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه براساس آمار اعلام شده از سوی بهزیستی طی دو سال گذشته 30 درصد از فضاهای اداری، عمومی و شهری اصفهان مناسب‌سازی شده است، ادامه داد: البته با بودجه، زمان و توان محدود امکان مناسب‌سازی تمام فضاهای موجود در سطح شهر امکان‌پذیر نیست.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه البته تمام مسئولیت‌های اجرای طرح‌های مناسب‌سازی فضاهای موجود در سطح جامعه نیز متوجه شهرداری نمی‌شود، تأکید کرد: بسیاری از فضاها مانند ادارات دولتی در اختیار شهرداری‌ها قرار ندارد و شهرداری در این اماکن نمی‌تواند دخل و تصرفی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نسبت به اجرای پروژه‌های جدید استانداردهای مناسب‌سازی را رعایت می‌کند، افزود: امیدواریم با تلاش مسئولان شهر تمام فضاهای موجود در سطح شهر اصفهان برای تردد معلولان مناسب‌سازی شود.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول