اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش صورت می‌گیرد

برگزاری 47 سخنرانی علمی در دانشگاه آزاد آمل

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی گفت: در هفته پژوهش 47 سخنرانی علمی حاصل پژوهش اساتید این واحد دانشگاهی برگزار می‌شود.

برگزاری 47 سخنرانی علمی در دانشگاه آزاد آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید محمد وحدت عصر امروز در نشست هماهنگی هفته پژوهش این دانشگاه با بیان اینکه برنامه کلیه سخنرانی‌ها و کارگاه‌های علمی از وب سایت این دانشگاه قابل دریافت است، بیان داشت: سه کارگاه کاربردی  END NOTE، کمیکار و پروپوزال‌نویسی نیز در طول هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وحدت با اشاره به همکاری انتشارات نگارستان کتاب آبی، نماینده ناشران معتبر بین‌المللی Springer با این واحد دانشگاهی مطرح کرد: نمایشگاه کتاب خارجی از 25 تا 28 آذر با همکاری این انتشارات در دانشکده علوم پایه برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: اساتید و دانشجویان علاقمند می‌توانند از این نمایشگاه بازدید و کتاب‌های مورد نیاز تخصصی خود را تهیه کنند.

وحدت با اشاره به اینکه با تاکید رئیس علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی بر پژوهش و ارتقای کیفیت در این واحد برنامه‌های این هفته، مورد حمایت همه جانبه ایشان قرار گرفت، عنوان کرد: در همین راستا از حضور سالار آملی، معاون امور بین‌الملل و انتقال فناوری ریاست جمهوری برای سخنرانی در مراسم پایانی و اختتامیه هفته پژوهش دعوت به عمل آمده است.

معاون پژوهش و فناوری علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی ادامه داد: مراسم اختتامیه روز 29 آذر در تالار همایش‌های مجتمع پژوهش و فناروی اطلاعات علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه که برترین رزومه و امتیاز پژوهشی را دارند، تجلیل خواهد شد.

وحدت همچنین از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در مجتمع پژوهش و فناوری اطلاعات این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: جدیدترین دستاوردهای پژوهشی مدرسان هیئت علمی و دانشجویان پژوهشگر این واحد برای بازدید عموم قابل مشاهده خواهد بود.

معاون پژوهش و فناوری علوم و تحقیقات آیت‌الله آملی با اشاره به اهمیت انتشار مقالات بیان داشت: 61 مقاله چاپ شده در مجلات خارجی ISI، سه مقاله چاپ شده در مجلات خارجی ISC، یک مقاله چاپ شده در مجلات غیر ISI، شش مقاله چاپ شده در مجلات علمی- پژوهشی توسط اساتید و دانشجویان این واحد در سال 91 تولید شده است.

وی درباره تعداد طرح‌های پژوهشی اجرا شده و در دست اجرا در سال 91 گفت: 15 طرح پژوهشی خاتمه یافته، 18 طرح پژوهشی در دست اجرا، شش طرح پژوهشی در دست داوری حاصل تلاش پژوهشی اساتید این واحد است.    

وحدت در پایان از شرکت اساتید هیئت علمی در 14 همایش بین‌المللی، 18 همایش ملی و یک همایش منطقه‌ای، اعزام 11 نفر از اساتید هیئت علمی به سفرهای خارجی و 42 پایان‌نامه کارشناسی ارشد دفاع شده در این واحد خبر داد.

انتهای ‌پیام/86011/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول