اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

گردنه الماس به امن‌ترین محور تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: با همدلی پلیس راه و مسئولان راه و ترابری گردنه الماس ظرفیت تبدیل شدن به محوری امن و سالم را دارد.

گردنه الماس به امن‌ترین محور تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی ظهر امروز به اتفاق امام جمعه شهرستان خلخال در بازدید از گردنه الماس با تقدیر از زحمات راهداران و امدادگران اظهار داشت: همدلی نیروها در کنار هم و پیشبرد تخصصی کار و سرعت عمل در سایه اعتماد به نفس اصلی‌ترین عامل نجات مسافران بود.

وی ضمن تقدیر از عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راه در عملیات نجات دو روز گذشته خاطرنشان کرد: تعامل راهداران، امدادگران و پلیس راه و در کنار آنها اورژانس می‌تواند این گردنه را به امن‌ترین گردنه ایران تبدیل کند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: ما در تلاش هستیم با همکاری و مساعدت مسئولان استان و کشور در راستای تجهیز بیش از پیش راهدارخانه، پایگاه امداد و نجات و تجهیز ایستگاه پلیس راه در این گردنه اقدام کنیم.

محمدی گفت: در حوزه تامین زمین و واگذاری آن نیز در روزهای آینده اقدام خواهیم کرد و انتظار داریم که پلیس راه استان نیز با نگاهی ویژه شهرستان خلخال را حمایت کند.

این مسئول تاکید کرد: محور خلخال به اسالم برای مردم خلخال موقعیت استراتژیک دارد چرا که زندگی و گذر حیاتی آنها به گیلان و مرکز کشور از این محور میسر است.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: ما در هیچ شرایط سخت و بحرانی نمی‌توانیم این گردنه صعب‌العبور و محور خلخال به اسالم را مسدود کنیم چرا که مردم خلخال برای آمدن به شهر خود مجبور خواهند شد که مسیر طولانی را طی کرده و از شهر تالش، آستارا، نمین، اردبیل و کوثر خود را به خلخال برسانند که این امر مستلزم صرف هزینه و زمان بیشتری خواهد بود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازدید امام جمعه شهرستان خلخال نیز با تقدیر از نجات مردم از برف و کولاک در روزهای گذشته در این مسیر صعب‌العبور تصریح کرد: خدمت در زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی افتخاری بس بزرگ است که راهداران و امدادگران سعی و تلاش خود را در این راستا به نمایش گذاشتند و نتیجه این امر ایجاد آرامشی است که در کشور حاکم شده و در هیچ جای دیگر نیز قابل مشاهده نیست.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری افزود: زحمات راهداران و امدادگرانی که کار امداد و نجات و بازگشایی مسیر و تلاش در راستای تسهیل در تردد مردم را بر عهده دارند و روزها دور از خانواده خود به سر می‌برند، قابل تقدیر و تشکر است و با اجر مادی قابل مقایسه و جبران نیست و این راهداران و امدادگران پاداش معنوی خود را از سوی خداوند دریافت می‌کنند.

وی تلاش راهداران و امدادگران و سایر عوامل را در جاد‌ه‌ها نوعی جهاد، کمک به مردم و حفظ آرامش مردم و تعمیق اعتماد مردم به نظام عنوان کرد و یادآور شد: مردم برای ما اصلی‌ترین نقطه قوت در نظام هستند و برای کمک به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

امام جمعه شهرستان خلخال در بخش پایانی سخنان خود ضمن دعوت امدادگران و راهداران و سایر عوامل دخیل در امدادرسانی به مردم در جاده‌ها به حفظ آرامش در مواقع بحران اذعان داشت: امکانات موجود کفاف نیازهای امدادگران و راهداران را نمی‌کند و ما از مسئولان استانی انتظار داریم به تامین نیاز این قشر در چنین شرایطی توجه بیشتری کنند.

 

انتهای پیام/62008/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول