اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان مطرح کرد

حمایت از پروژه‌های کاربردی و مطالعاتی / پژوهش لازمه تداوم و پویایی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پژوهش و تحقیق را لازمه پویایی و بالندگی هر سازمان دانست و آمادگی شرکت برق استان را برای حمایت از طرح‌های مطالعاتی و کاربردی اعلام کرد.

حمایت از پروژه‌های کاربردی و مطالعاتی / پژوهش لازمه تداوم و پویایی است

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمدمصطفی نجفیان در مراسم تجلیل از پژوهشگران و ارائه دهندگان سمینار و مقاله این شرکت، اظهار داشت: در جامعه امروزی که علم و تکنولوژی با سرعت روزافزون در حال پیشرفت است، اگر جامعه یا سازمانی بخواهد همچنان پویا و سرزنده بماند لازم است که به صورت جدی به عرصه پژوهش و تحقیقات وارد شود و خود را با شرایط جدید منطبق سازد.

وی افزود: با استقلال شرکت‌های توزیع برق عرصه برای شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌ها  بیش‌تر شده و بر همین اساس حمایت و توجه به امر پژوهش و تحقیقات در سال‌های اخیر افزایش یافته است و شاهد کسب موفقیت‌های خوبی در زمینه نرم‌افزاری و نیز نوآوری در  رشته‌های مختلف بوده‌ایم.

وی با تأکید بر نقش اساسی شرکت‌های توزیع در تأمین برق افزود: شرکت‌های توزیع به واسطه نقش حیاتی خود در تأمین برق شهروندان، در تعامل مستقیم با مردم قرار دارند و بر همین اساس نیازمند کسب دانش در زمینه‌های فنی، مهندسی و علوم انسانی و اجتماعی و هستند بر همین اساس زمینه و نیاز به انجام  پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی همواره وجود دارد و ما آمادگی داریم در راستای ارتقا خدمت‌رسانی به شهروندان، از هرگونه پروژه کاربردی و مطالعاتی حمایت کنیم.

نجفیان با اشاره به ورود نیروهای جدید به شرکت، ادامه داد: خوشبختانه در سال‌های اخیر نیروهای جوان و با انگیزه‌ای جذب شرکت شده‌اند که دارای تخصص و دانش روز در زمینه‌های تحصیلی خود هستند و  انتظار می‌رود در کنار انجام وظایف محوله خود در راستای خدمت به شهروندان، اهتمام جدی به امر مطالعه، تحقیق و پژوهش داشته باشند و شاهد درخشش روزافزون آنها در سمینارها، کنفرانس‌ها و سایر مجامع علمی باشیم.

رئیس شورای انسجام‌بخشی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان با یادآوری ظرفیت بالای فنی و علمی پرسنل شرکت، تصریح کرد: ظرفیت پیمانکاری استان کردستان از لحاظ برق در سطح بالایی قرار ندارد و  نیاز است مهندسان و کارشناسان فنی شرکت با همکاری دانشگاه و مجتمع‌های  فنی حرفه‌ای در امر آموزش پیمانکاران و نیروهای جدید بیشتر تلاش کنند تا پروژه‌ها و برنامه‌های شرکت با نهایت دقت و وسواس و با کیفیت بالا انجام شود.

وی با اشاره به ارتباط و تعامل مطلوب شرکت و دانشگاه در سال‌های اخیر اضافه کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه کردستان و دانشگاه آزاد، عرصه برای تعامل بیشتر شرکت با مجامع علمی فراهم شده است و مطمئنا ترکیب و همکاری دانش و تجربه به حل بیشتر مشکلات کمک می‌کند.

نجفیان در ادامه خاطرنشان کرد: کنفرانس‌ها و سمینارهای علمی فرصت مناسبی برای تبادل دانش و تجربه برای مهندسان فراهم می‌آورد و انتظار می‌رود همکاران در این سمینارها حضور فعال و جدی داشته باشند و با ارائه مقالات و یافته‌های پژوهشی برای خود و شرکت افتخارآفرینی کنند.

وی به برگزاری کنفرانس بین‌المللی در کرمانشاه در اردیبهشت سال آینده اشاره کرد و گفت: سال آینده برای اولین بار شاهد میزبانی کرمانشاه در برگزاری کنفرانس بین‌المللی برق خواهیم بود و این فرصت مناسبی برای عرضه اندام مهندسین برق غرب کشور است تا بتوانند توان بالا و سطح دانش فنی خود را به شرکت کنندگان در کنفرانس عرضه کنند.

انتهای پیام/79001/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول