اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران انتظامی شیراز صورت گرفت

کشف قرص‌های اعتیادآور از راکب یک موتورسیکلت

خبرگزاری فارس: طی بازرسی ماموران انتظامی شیراز از راکب یک موتورسیکلت یک‌هزار و 626 قرص اعتیادآور غیرمجاز کشف شد.

کشف قرص‌های اعتیادآور از راکب یک موتورسیکلت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های جنوبی این شهر به یک موتورسیکلت مظنون و آن را متوقف کردند.

در بازرسی از راکب موتورسیکلت به‌نام «ب ـ ک» مقادیری داروی مخدر شامل، یک‌هزار و 626 قرص، دو شربت و نیز شش جعبه سیگار خارجی قاچاق کشف و این قاچاقچی را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش همچنین فرمانده انتظامی فارس از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح خودرو، مغازه و عابر پیاده و کشف هفت سرقت مسلحانه از آنان در شهرستان شیراز خبر داد.

سیروس سجادیان اظهار داشت: در پی سرقت مسلحانه یک تلفن همراه از یک شهروند شیرازی توسط دو موتورسوار، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت و با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یکی از آنان به‌نام «ح –ع» شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات، این سرقت مسلحانه با همدستی دو نفر دیگر کشف و با تلاش ماموران یکی دیگر از همدستان این سارق به‌نام «الف ق» نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این دو سارق تا کنون، هفت سرقت مسلحانه، شامل یک سرقت مسلحانه خودرو، دو سرقت مسلحانه مغازه و پنج سرقت مسلحانه از عابران پیاده در شیراز، کشف شد.

سجادیان در پایان گفت: تمام مالباختگان شناسایی شدند و تحقیقات از سارقان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ 2448/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول