اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش پلیس آگاهی صورت گرفت

متلاشی شدن باند سرقت با 12 سارق

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل از متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در اردبیل با دستگیری 12 نفر خبر داد.

متلاشی شدن باند سرقت با 12 سارق

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عالی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح متلاشی شدن باند بزرگ سرقت در اردبیل اظهار داشت: شش عضو باند سارقان حرفه‌ای که به صورت گسترده از اول مهرماه امسال از منازل مردم در اردبیل سرقت می‌کردند به فعالیت غیرقانونی خود اعتراف کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این سارقان تلاش می‌کردند از خلوتی کوچه‌ها و معابر مختلف استفاده کنند و از منازل مردم اشیای قیمتی به ویژه طلا، پول نقد و عتیقه‌جات را به سرقت ببرند.

عالی‌زاده در ادامه تصریح کرد: اعضای این باند به 25 فقره سرقت در منازل اعتراف کردند و پلیس توانست در چند عملیات اعضای این باند را دستگیر کند.

این مسئول در مورد نحوه شناسایی سارقان نیز اضافه کرد: در پی شکایت مالباختگان رسیدگی به پرونده آنها در اولویت قرار گرفت به طوری که از همان زمان وقوع سرقت تحقیقات میدانی و کنترل مجرمان سابقه‌دار آغاز شده و در مراحل مختلف ادامه پیدا کرد.

وی بیان کرد: ما بعد از روزهای متوالی فهمیدیم که سارقان با استفاده از خودروهای مدل بالا با پرسه زدن در کوچه‌ها و محلات مختلف اردبیل اقدام به شناسایی منازل مختلف کرده و در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت اموال مردم می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل یادآور شد: سرکرده این باند با تعدادی از سارقان دیگر در زندان آشنا شده و پس از آزادی یک باند سرقت تشکیل داده بودند که با تلاش مأموران آگاهی همه اعضای باند دستگیر شدند.

عالی‌زاده ادامه داد: با تلاش مأموران آگاهی علاوه بر دستگیری سارقان، چهار خریدار انبار مسروقه و دو زن که با سارقان و اعضای باند در ارتباط بودند، دستگیر شدند.

وی گفت: بسیاری از اموال شهروندان در پاتوق سارقان در شهرهای نیر، رشت و تهران و همچنین خریداران اموال مسروقه کشف و جمع‌آوری شد.

عالی‌زاده در ادامه افزود: پلیس آگاهی سعی کرده تا با اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان با ناهنجاری‌ها به ویژه سرقت برخورد کرده و اجازه ندهد ناامنی‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/62001/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول