اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور برق همدان تاکید کرد

لزوم ایجاد گشت‌های تلفیقی برای مقابله با سرقت سیم‌های برق

خبرگزاری فارس: مدیر امور برق همدان بر لزوم ایجاد گشت‌های تلفیقی به‌منظور مقابله با سرقت سیم‌های برق تاکید کرد و این مهم را گامی ارزشمند و مؤثر در راستای کاهش وقوع سرقت سیم‌های برق دانست.

لزوم ایجاد گشت‌های تلفیقی برای مقابله با سرقت سیم‌های برق

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از ظهر امروز جلسه مشترک مسئولان نیروی انتظامی شهرستان همدان و مدیریت امور یک برق و تعدادی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق در سالن جلسات ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان با حضور مدیران روابط عمومی، حراست، امور یک و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان‌ها و تعدادی از رؤسای کلانتری‌های سطح شهر همدان در راستای مقابله با سرقت از شبکه و تأسیسات برق استان برگزار شد.

مدیر امور یک برق همدان در راستای مقابله با سرقت از شبکه و تأسیسات برق در مناطق مختلف شهر همدان اظهار کرد: این مهم نیازمند توجه و اهتمام بیشتری است که در این راستا باید راه‌های پیشگیری از وقوع سرقت سیم‌های برق مورد توجه و بررسی قرار گیرد.

شیرزاد جمشیدی بر لزوم ایجاد گشت‌های تلفیقی تأکید کرد و این مهم را گامی ارزشمند و مؤثر در راستای کاهش وقوع سرقت سیم‌های برق دانست.

وی ادامه داد: باید ساعات پیک سرقت سیم‌های برق مشخص شده و گشت‌ها نیز بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته وارد عمل شوند.

مدیر امور یک برق همدان تصریح کرد: استفاده از کابل‌های خودنگهدار به جای سیم‌های مسی فعلی از جمله راه‌های پیشگیری در این زمینه به‌شمار می‌رود.

وی بیان داشت: شرکت برق نیز باید سوابق پیمانکاری که به‌نحوی از ادامه همکاری آن‌ها جلوگیری می‌شود را در اختیار کلانتری‌ها قرار دهد تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

جمشیدی با تشکر از عملکرد مناسب و تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در راستای اهداف وزارت نیرو عنوان کرد: همدلی و همفکری دستگاه‌های مرتبط می‌تواند در راستای تحقق اهداف شرکت و خدمت‌رسانی به مردم بسیار مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: تأمین برق پایدار و کسب رضایت مشترکان برق از مهمترین اهدافی هستند که شرکت برق در دستور کار دارد.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز از تعامل خوب شرکت برق استان با مأمورین انتظامی کمال تشکر را ابراز داشت و خواستار استمرار هر چه بیشتر این شرکت با مأمورین انتظامی شد.

رسول مرادی تصریح کرد: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر 2 دستگاه خدمت‌رسان، امنیت و آسایش خاطر بیشتری برای رفاه حال شهروندان فراهم می‌شود و مشترکان عزیز از نعمت گرانبهای برق محروم نخواهند بود.

وی ضرورت تأمین امنیت شبکه‌های برق را مهم خواند و افزود: باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای در راستای تأمین امنیت تأسیسات برق صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ باید برخورد جدی‌تری با سارقان سیم‌های برق صورت گیرد تا از سرقت سیم‌های برق و قطعی آن که نارضایتی مردم را در پی دارد جلوگیری شود.

در پایان مدیران شرکت برق همدان با اهدای لوح و هدایایی از فرماندهی و تعدادی از رؤسای کلانتری‌های شهرستان همدان تقدیر کردند.

انتهای پیام/89006/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول