اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان مطرح کرد

خطای انسانی عامل افزایش سرقت‌ها در کاشان

خبرگزاری فارس: معاون استاندار و فرماندار کاشان خطای انسانی و بی‌توجهی مردم نسبت به اموال خود را مهم‌ترین عامل سرقت‌های انجام شده در کاشان دانست.

خطای انسانی عامل افزایش سرقت‌ها در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی چهارشنبه شب در جمع مدیران این شهرستان با تأکید بر بی‌توجهی مردم نسبت به هشدارهای پلیس اظهار داشت: طی هفته‌های اخیر بیشترین آمار سرقت در این شهرستان به ترتیب مربوط به موتورسیکلت، منازل نیمه‌ساز و سرقت داخل خانه‌ها بوده است. 

وی رها کردن وسیله نقلیه روشن، پایین بودن شیشه خودرو، عدم حفاظ از ساختمان‌های نیمه‌ساز را از جمله عوامل افزایش سرقت‌ها و موجب خدشه به امنیت شهرستان کاشان برشمرد.

معاون استاندار و فرماندار کاشان یادآور شد: براساس آمار پلیس، تمامی سرقت‌های موتورسیلکت و سرقت داخل خودرو، مقابل ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان کاشان انجام شده است.

وی در ادامه با تأکید بر حفظ و حراست مردم از اموال خود از شهروندان خواست با مراقبت از اموال خود برای کاهش سرقت‌ها، مأموران نیروی انتظامی را یاری کنند.

فرماندار کاشان همچنین با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی توسط دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای انجام فعالیت‌ها عنوان کرد: خیلی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان از جمله اداره ورزش و جوانان کاشان می‌توانند از مشارکت و ظرفیت نقدینگی بخش خصوصی استفاده و مشکلات خود را برطرف کنند.

به گفته وی برخی از دستگاه‌های شهرستان در این زمینه با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی عملکرد مثبتی داشته‌اند که می‌توانند برای بقیه دستگاه‌های شهرستان الگو باشند.

جوادی با اشاره به افزایش بیماران کلیوی در کاشان و هزینه‌های بالای دیالیز هفتگی و عمل پیوند کلیه این بیماران خواستار همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با انجمن حمایت از بیماران کلیوی شهرستان شد.

این مسئول شرایط بیماران کلیوی را ویژه خواند و بیان داشت: اختصاص بخشی از حقوق ماهیانه کارمندان به بیماران کلیوی این شهرستان می‌تواند بخشی از مشکلات درمان آنان را برطرف کند.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه بر پرداخت دیون رقبه‌های وقفی در اختیار دستگاه‌های دولتی تأکید و خاطرنشان کرد: دیون 100 رقبه از 200 رقبه وقفی در اختیار دستگاه‌های دولتی به اداره اوقاف پرداخت نشده است.

جوادی با اشاره به وجود 7 هزار رقبه وقفی در شهرستان کاشان یادآور شد: عدم پرداخت دیون رقبه‌های وقفی به اداره اوقاف به نوعی تعرض به بیت‌المال است.

به گفته وی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان نیز یکی از رقبه وقفی بود که سال‌ها دیون آن پرداخت نشده بود. 

انتهای پیام/2406/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول