اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از اجرای همزمان 200 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان و روستاهای تابع خبر داد.

اجرای 200 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیار مهم و ارزشمندی به مردم ارائه کرده و به فضل خدا این روند تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمات دولت به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها بسیار چشم‌گیر بوده و هم‌اکنون نیز در بیشتر روستاهای شهرستان کنگان شاهد اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و زیرساختی هستیم.

فرماندار کنگان از اجرای همزمان 200 پروژه عمرانی در شهرستان کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود هم‌اینک 200 پروژه عمرانی به ویژه در حوزه عمران شهری در شهرستان کنگان در حال اجراست و روند اجرای پروژه‌ها مطلوب است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: با برآوردهای انجام شده، بخش اعظمی از پروژه‌های مذکور در دهه فجر افتتاح و مابقی تا پیش از خردادماه 92 اجرایی و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه افق آینده شهرستان روشن است، اذعان داشت: بدون تردید کنگان یکی از پویاترین شهرستان‌های استان و کشور است.

فرماندار کنگان یادآور شد: هم‌اکنون وحدت و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان شهرستان کنگان، شهرداران و شوراها وجود دارد و نماینده شهرستان در مجلس نیز پیگیری بسیار خوبی انجام داده است.

یزدان‌شناس تصریح کرد: مردم در هر شرایطی در دفاع از نظام اسلامی حاضر بوده‌اند، بنابراین باید باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را ارائه دهیم تا مردم رضایت کافی را داشته باشند.

وی افزود: هرگونه کم‌کاری و اهمال در انجام وظایف خیانت به مردم است و هرکس در هر مسئولیتی که قرار دارد، باید با همه ظرفیت و پتانسیل موجود برای رفاه و آسایش مردم فعالیت کند.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول