اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خبر داد

اجرای طرح مطالعات جنگل‏های خزری در 5 حوزه سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از اجرای طرح مطالعات جنگل‏های خزری در پنج حوزه سمنان خبر داد.

اجرای طرح مطالعات جنگل‏های خزری در 5 حوزه سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، حسن میرعماد امروز با اشاره به برپایی دوازدهمین نمایشگاه بین‏المللی محیط زیست کشور و ارائه دستاوردها و طرح‏های تحقیقاتی این اداره کل در این نمایشگاه اظهار داشت: انجام مطالعات جنگل‏های خزری در پنج حوزه و 60 هزار هکتار وسعت و ایجاد 100 هزار هکتار جنگل دست کاشت از مهم‏ترین طرح‏های این اداره کل است.

وی افزود: علاوه بر این دو طرح، مهم‏ترین اقدامات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در حفاظت از محیط زیست در استان سمنان به نمایش درآمد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: جنگل‏داری در 2 هزار هکتار، شناسایی کانون‏های بحرانی فرسایش بادی و تهیه طرح اجرایی بیابانی‏زدایی در سطح 320 هزار هکتار، عملیات آبخیزداری در سطح 553 هزار هکتار با اعتبار 414 میلیارد ریال برای کنترل فرسایش و رسوب در سطح حوزهای آبخیز استان سمنان نیز از سایر طرح‏های در حال اجراست.

میرعماد افزود: این طرح‏ها و اقدامات انجام شده به مدت چهار روزدر نمایشگاه بین‏المللی محیط زیست مورد بازدید عموم قرار گرفت.

وی افزود: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‏المللی محیط زیست کشور، دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را در معرض نمایش گذاشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان افزود: این نمایشگاه بین‏المللی بیست و نهم آذر تا دوم دی در نمایشگاه بین‏المللی تهران با حضور محیط زیست، منابع طبیعی و آبخیزداری کل کشور، شرکت‏ها و نهادهای حامی محیط زیست برگزار شد.

انتهای پیام/74004/ ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول