اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

کاروان پیاده هیئت ثارالله همدان عازم کربلا می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان گفت: کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان با عنوان «مسافران پیاده کربلای حسین (ع)» فردا سوم دی‌ماه به سوی کربلای معلی حرکت می‌کنند.

کاروان پیاده هیئت ثارالله همدان عازم کربلا می‌شوند

محمدعلی پرزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله همدان با عنوان مسافران پیاده کربلای حسین (ع) فردا سوم دی‌ماه از آستانه امامزاده عبدالله (ع) در میان خیل عاشقان امام حسین (ع) راهی کربلای معلی خواهند شد.

وی با اشاره به حرکت کاروان پیاده استان همدان در روز یکشنبه افزود: این کاروان از همدان تا اسلام‌آباد (محل عملیات مرصاد) را پیاده طی می‌کنند و حدود چهار روز در راه هستند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان اظهار داشت:‌ مسافران پیاده کربلای امام حسین (ع) برای عرض ارادت به سرور و سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) و برای شرکت در برنامه اربعین در کربلای معلی حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه طی سال‌های گذشته تصریح کرد:‌ استان همدان در این زمینه پیشگام و مشوق دیگر استان‌ها در راستای اجرای چنین برنامه‌هایی بوده است.

پرزاد تصریح کرد: علاوه بر اعزام کاروان از استان همدان به کربلای معلی قرار است کاروان دیگر هیئت رزمندگان ثارالله همدان که اکنون در نجف اشرف حضور دارد نیز سه روز قبل از اربعین به سمت کربلا حرکت کنند و به صورت دسته‌های عزاداری و هماهنگ شده وارد حرم حضرت ابوالفضل (ع) و امام حسین (ع) ‌شوند.

وی ادامه داد: 40 نفر از همدان با کاروان پیاده هیئت رزمندگان ثارالله راهی خواهند شد و شرکت‌کنندگان در گروه‌های سنی مختلف و بین 30 تا 70 سال قرار دارند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان در ادامه سخنانش تصریح کرد: کاروان پیاده‌ای که از نجف اشرف به کربلا حرکت می‌کنند نیز 57 نفر هستند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم از این برنامه ادامه داد: اعزام کاروان پیاده به کربلا یکی از اقداماتی است که هیئت رزمندگان ثارالله همدان هر ساله در برنامه خود دارد.

پرزاد اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم و ثبت‌‌نام در این کاروان به خاطر برخی مشکلات و محدویت‌هایی که در این زمینه وجود دارد نتوانستیم تعداد زائران بیشتری را اعزام کنیم.

وی با اشاره به عشق و علاقه خاصی که در این زمینه بین زائران است، تأکید کرد: زائران حسینی طی مسیر مورد استقبال گرم اهالی شهر و روستاها قرار می‌گیرند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان اظهار داشت: در این مدت برنامه‌های مختلفی نیز از جمله زیارت عاشورا، مداحی و ... برای زائران در مسیر خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه استان همدان جزو پیشگامان این عرصه است، اظهار داشت: از دیگر برنامه‌هایی که هیئت رزمندگان ثارالله همدان در آن پیشگام بوده و اکنون در سراسر جهان گسترش یافته اجرای برنامه شیرخوارگان حسینی است.

پرزاد در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: هیئت رزمندگان ثارالله همدان در طول سال برنامه‌های زیادی اجرا می‌کند که از آن جمله می‌توان به اجرای 83 ساعت برنامه طی 12 روز محرم امسال اشاره کرد.

انتهای پیام/89006/ز/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول