اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیکشهر خبر داد

کشف محموله 655 کیلوگرمی تریاک در نیکشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیکشهر گفت: در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر نیکشهر و خراسان رضوی، یک محموله 655 کیلوگرمی تریاک کشف و ضبط شد.

کشف محموله 655 کیلوگرمی تریاک در نیکشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، احمد اربابی اظهار داشت: این محموله موادمخدر روز گذشته با تلاش مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیکشهر و پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان به‌ دنبال دریافت نیابت قضایی از شهرستان مشهد در زمینه اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند یک محموله بزرگ موادمخدر را با جاسازی ماهرانه در خودروهای سنگین از استان خارج کنند، برای کشف این محموله موادمخدر اقدامات ویژه‌ای را در دستورکار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی نیکشهر خاطرنشان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری اکیپ اعزامی از شهرستان مشهد موفق شدند، پس از چند روز کار تخصصی و اطلاعاتی، محل بارگیری این محموله تریاک را در خیابان قلنبر شهرستان نیکشهر شناسایی کنند.

اربابی تصریح کرد: مأموران بلافاصله با کسب مجوزهای قانونی در یک عملیات غافلگیرانه ضمن کشف این محموله 655 کیلوگرمی تریاک، موفق شدند یک قاچاقچی موادمخدر را نیز دستگیر کنند.

وی افزود: اقدامات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری همدستان دیگر این متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی نیکشهر عنوان کرد: شهرستان نیکشهر با مساحت بیش از 24 هزار کیلومتر مربع در گذشته مسیر تردد کاروان‌های موادمخدر بوده و با توجه به حضور مأموران انتظامی شهرستان و مسدود کردن شاهراه‌های اصلی و فرعی، حاملان و قاچاقچیان موادمخدر با توسل به شیوه‌ها و حرفه‌های جدید جاسازی روی آورده‌اند که پلیس نیز با استفاده از فنون نوین پلیسی، اقدامات ویژه‌ای را برای مبارزه با این قاچاقچیان به‌کار بسته است.

انتهای پیام/75002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول